مشخص شدن تکلیف قطبی پس از بازگشت قلعه‌نویی از عربستان

دستیاران سرمربی تیم ملی بیشتر می‌شود؟

حضور در جمع چهار تیم پایانی، مهم‌ترین دستاورد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا بود. موضوعی که باعث شد تا برخی کارشناسان فوتبال به تمجید از تیم ملی و برخی به انتقاد از این تیم بپردازند. در این شرایط امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته در برنامه «فوتبال برتر» حضور یافت. او در گفت‌وگویی از افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و پرسپولیس برای حضور در کادر فنی تیم ملی دعوت کرد.
سرمربی فعلی تیم ملی ایران در این زمینه گفته بود: «جای قطبی در فوتبال ایران خالی است و همین جا می‌گویم اگر بخواهد از او دعوت می‌کنم به تیم ملی بیاید. البته اگر شرایطش باشد.»
پیش از این انتقادات زیادی در خصوص تعداد دستیاران امیر قلعه‌نویی مطرح شده بود و حالا در این شرایط سرمربی تیم ملی پیشنهاد حضور افشین قطبی را به عنوان دستیار دیگر تیم ملی مطرح می‌کند. در این بین پس از دعوت قلعه‌نویی از قطبی، مهدی حاج‌باقر، مدیر برنامه‌های او در خصوص حضور این مربی در تیم ملی بیان داشت: «در گفت‌وگویی که با قطبی داشتم او از حُسن نیت و دعوت قلعه‌نویی خیلی تشکر و برای همکاری با او در تیم ملی اعلام آمادگی کرد. قطبی همیشه به فوتبال ایران و امیر قلعه‌نویی علاقه داشته و امیدواریم این‌ اتفاق باعث رشد فوتبال ایران شود.»
قلعه‌نویی در حال حاضر به عربستان سفر کرده و قرار شده که تکلیف حضور قطبی در کادر فنی تیم ملی پس از بازگشت او از این کشور مشخص شود. نکته جالب این است که افشین قطبی در حال حاضر سرمربی تیم ونکوور کانادا است و مشخص نیست در صورت ارتباط با قلعه‌نویی، این همکاری به چه شکل
خواهد بود!

جستجو
آرشیو تاریخی