صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

از امروز دنبال صدور کارت بازی عبدالکریم
باشگاه پرسپولیس چند ساعت مانده به بازی با تراکتور و به محض باز شدن سیستم TMS برای عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف درخواست‌ITC  داد که فدراسیون فوتبال ازبکستان فردای آن روز جواب داد و‌ITC  اورونوف صادر شد اما ماجرای عبدالکریم طولانی‌تر شد. از آنجایی که فدراسیون فوتبال کویت ساز و کار مناسبی ندارد، صدور‌ ITC  توسط این فدراسیون طول کشید و‌ شنبه شب انجام شد. همین مسأله باعث شد عبدالکریم که در دو بازی قبلی با وجود آمادگی نتوانسته بود در لیست پرسپولیس قرار بگیرد از این اتفاق خوشحال شده و با استوری اینستاگرامی خوشحالی‌اش را نشان دهد. باشگاه پرسپولیس هم دیروز اعلام کرد‌ با صادر شدن‌ ITC ‌این بازیکن حالا دنبال مجوز بازی برای اوست. این باشگاه با اعلام اینکه آخرین مانع برای حضور این بازیکن در لیگ‌ برتر برداشته شد، نوشت: برای اخذ کارت بازی او اقدام خواهد شد تا برای بازی با ذوب‌آهن در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.
 

پورعلی گنجی داماد شد
مدافع ملی‌پوش و مصدوم پرسپولیس که حدود چهار ماهی است از فوتبال دور شده از فرصت به دست آمده استفاده کرد و اتفاق بزرگی در زندگی شخصی‌اش رقم زد. مرتضی پورعلی‌ گنجی، مدافع پرسپولیس که چند ماه پیش بشدت از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد، با انتشار تصویری در اینستاگرام از ازدواج خود خبر داد. پورعلی‌ گنجی 31 ساله که سابقه بازی در دو جام جهانی را دارد، فرصت این را خواهد داشت تا از سال جدید با پایان مصدومیت به ترکیب تیمش بازگردد، هرچند اگر نامش از فهرست تیم بیرون بیاید باید برای فصل بعد آماده شود.
پورعلی گنجی در اینستاگرام تصویری از دامادی خود را منتشر کرد و نوشت: یار خوب تمام ماجراست.
 

مشکل قراردادی سیدجلال همچنان پابرجاست
سیدجلال حسینی که دومین فصل مربیگری خود را دنبال می‌کند و بعد از دوران پرافتخار بازیگری که او را در رتبه اول بازیکن پرافتخار لیگ برتر قرار داده، در فصل گذشته و با نظر یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی به کادرفنی این تیم اضافه شد.
او که بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی در تمرینات روزهای ابتدایی این تیم شرکت نداشت، در ادامه و دو، سه روز بعد از شروع اردوی دبی به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و تجربه جدیدش را این‌ بار با اوسمار ویرا دنبال کرد. بعد از آن و در بازگشت به تهران نیز سیدجلال یکی، دو روزی به تمرین نرفت تا مشخص شود ماجرای اصلاح قرارداد او حل نشده است.
ظاهراً همچنان مشکلات قراردادی او با پرسپولیس پابرجاست و طرفین به توافق نهایی در این خصوص نزدیک نشده‌اند. باشگاه پرسپولیس البته یک بار قرارداد سیدجلال حسینی را تغییر داده اما همچنان با مدافع اسبق سرخ‌ها اختلاف زیادی دارد و نگرانی زیادی را بین هواداران درباره احتمال همکاری طرفین شکل داده است.
اکنون با بازگشت رضا درویش از سفر زیارتی کربلا و در آستانه بازی حساس مقابل ذوب‌آهن باید دید طرفین بار دیگر مذاکره خواهند داشت یا اتفاق دیگری در انتظار کادرفنی پرسپولیس خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی