صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر و مصاحبه

 

اکبرپور: اختلاف خطیر و نکونام در شأن استقلال نیست
علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال، درباره اختلافات پیش‌آمده بین علی خطیر و جواد نکونام گفت: «این شرایط از ابتدای فصل وجود داشت، ولی بعد از مدتی آنها آشتی کردند و ما هم خوشحال شدیم که دیگر تیم به حاشیه نمی‌رود. متأسفانه این اختلاف‌ نظرها دوباره دیده می‌شود و ما از هر دو طرف و اطرافیان‌شان حرف‌هایی می‌شنویم و جملاتی می‌خوانیم که در شأن و شخصیت باشگاه استقلال نیست. استقلال باشگاه بزرگی است و باید راه‌حلی پیدا شود تا این مشکلات و اختلافات از بین برود. متأسفانه نمی‌دانم ما پیشکسوتان چه باید بگوییم و چه کاری انجام بدهیم، چون کار این دو نفر از آشتی کردن گذشته است.»
اکبرپور در ادامه گفت: «من نمی‌خواهم از هیچ‌کدام از آنها طرفداری کنم، چون برای من استقلال مهم است. این باشگاه مدیران و مربیان زیادی را به خود دیده، ولی مهم این است که شخصیت استقلال حفظ شود. نکونام به‌عنوان سرمربی خواسته‌هایی داشته و باشگاه هم شرایط خاص خودش را دارد، ولی بهتر است این وضعیت هر چه زودتر تمام شود.»
اکبرپور در واکنش به اینکه برخی معتقدند استقلال کمبود بازیکن ندارد، گفت: «من نمی‌گویم استقلال مشکل کمبود بازیکن دارد و اتفاقاً بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و دو بازیکن باکیفیت هم به لیست تیم اضافه شدند. در ابتدای فصل اما نفرات موردنظر کادر فنی به‌صورت کامل جذب نشدند و فکر می‌کنم بحث جایگزین کردن و نیمکت قوی هم بسیار مهم است که استقلال شرایط چندان خوبی در این زمینه نداشت.»

 

نقش کاپیتان در بازگشت حامدی‌فر
امید حامدی‌فر دوشنبه شب در جلسه‌ای با حضور علی خطیر شرکت کرد تا پس از اصلاح قراردادش برای ادامه کار در استقلال به توافق برسد.
سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که به همراه حامدی‌فر به باشگاه رفته بود، نقش پررنگی در این ماجرا داشت.
گفته می‌شود حامدی‌فر در تهران حضور نداشته و با تماس حسینی برگشته تا در این جلسه شرکت کند.
حسینی همچنین در این جلسه برای اصلاح قرارداد هافبک استقلال و برقراری تعامل بین او و باشگاه نقشی محوری را ایفا کرد تا به این ترتیب به حفظ یک بازیکن در جمع شاگردان نکونام کمک کرده باشد.
کاپیتان استقلال، پیش از این نیز در ابتدای فصل ضمن کسر مبلغ قابل توجهی از قرارداد خودش، نقش مهم و پررنگی نیز در راضی کردن دیگر بازیکنان تیم برای کم کردن قراردادهای‌شان داشت تا باشگاه بتواند سقف بودجه را رعایت کند.
همچنین حامدی‌فر که در ابتدای فصل قراردادش را برای رعایت سقف بودجه با مبلغ بسیار کمتری بسته بود، در جلسه نیز با قبول تخفیف به باشگاه استقلال، قراردادش را با مبلغی جدید و کمتر از درخواست ارائه شده به باشگاه اصلاح کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی