صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه و خبر

خمس: نباید از جدایی گل‌محمدی چشم‌پوشی کرد
پاکو خمــــــــــــــــــس سرمربی تراکتور درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس همواره از مدعیان قهرمانی بوده و باید حساب ویژه‌ای روی این تیم باز کرد؛ البته نباید از تغییر سرمربی این تیم چشم‌پوشی کرد؛ چرا که ایشان در سال‌های اخیر، مربی بسیار مهمی برای پرسپولیس بود. این دیدار همچنان دشواری‌ها و پیچیدگی‌های خودش را دارد و باید با نهایت آمادگی و تمرکز بالا در این بازی ظاهر شویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. نهایت سعی و تلاش را انجام می‌دهیم که نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم. اگر سه امتیاز بازی با پرسپولیس را کسب کنیم، فرصت خوبی برای حفظ جایگاه تیم در بین مدعیان، پیش می‌آید.»
او وعده یک بازی تماشاگرپسند را به هوادارانش می‌دهد: «در صورت تحقق این هدف، می‌توانیم با سرسخت‌ترین رقبا در بهترین سطح رقابت کنیم. بازی با پرسپولیس برای ما بسیار مهم بوده و هواداران به تیم امید  اعتماد دارند و سعی می‌کنیم با نهایت تلاش در این دیدار سخت حاضر شویم تا با ارائه بازی خوب، هواداران به تیم خودشان افتخار کنند.»


هفته بیستم لیگ یک
یکه‌تازی مدعیان
هفته بیستم لیگ آزادگان با برتری مدعیان مقابل حریفان‌شان آغاز شد.
تیم صدرنشین چادرملو در شهر بابک با تک گل اتابک زارعی در دقیقه 19 به پیروزی رسید. یزدی‌ها با این سه امتیاز با ارزش خارج از خانه جایگاه‌شان را در صدر جدول مستحکم‌تر کردند.
تیم خیبر هم که سایه به سایه چادرملو حرکت می‌کند در خانه تیم مس سونگون را با گل‌های حسن مرادی و امیرحسین عسگری شکست داد.
شاگردان رضا مهاجری حالا بیش از پیش به صعود امیدوار شده‌اند.
اما در روزی که دو تیم اول جدول بازی‌های‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند، فجرسپاسی با قبول تساوی خانگی مقابل سایپا فاصله‌اش را با بالانشین‌ها بیشتر کرد. ابتدا رضا مغانلو مهاجم سایپا دروازه میزبان را باز کرد و محمدرضا شیرزادی هم در دقیقه 75 کار را به تساوی کشاند. در آخرین بازی تیم استقلال ملاثانی که تا دقیقه 90 بازی مقابل داماش با نتیجه 1-1 مساوی بود، با گل وحید نامداری در اولین ثانیه‌های وقت‌های اضافی رشتی‌ها را با شکست بدرقه کرد. این باخت خارج از خانه همچنان داماش را در منطقه خطر نگاه داشت.
نتایج بازی‌ها:
 فجر سپاسی یک - سایپا یک
خیبر خرم آباد 2- مس سونگون صفر
مس شهر بابک صفر- چادرملو اردکان یک
استقلال آبی‌پوش ملاثانی 2- داماش گیلان یک

جستجو
آرشیو تاریخی