صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

هشدار AFC  را جدی بگیرید
کنفدراسیون فوتبال آسیا باردیگر روی مالکیت استقلال حساس شده و دراین راستا اخطارهایی هم به باشگاه داده است. البته این موضوع از سوی متولیان باشگاه درحال رفع و رجوع است وسیاسیون نیز به دنبال تعیین تکلیف هستند تا احیانا خطری باشگاه مردمی ایران را تهدید نکند واین باشگاه بتواند با خیال آسوده دربازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. اگر این مشکل تا زمان تعیین شده برطرف نشود، حضور دوباره استقلال در آسیا تحت الشعاع قرارخواهد گرفت.
 

 ورود یرکوویچ به عرصه نقل وانتقال بازیکن!
یرکوویچ که گل قهرمانی استقلال در فینال جام حذفی مقابل شاهین بوشهر درضربات پنالتی را به ثمر رساند اخیرا نامش به عنوان مدیربرنامه دلتیچ، بازیکن جدید صربستانی تراکتور تبریز مطرح شده است.ظاهرا یرکوویچ صربی تبار قصد دارد با این عنوان در فوتبال فعالیت کند و از مربیگری صرف نظر کرده است.
 

توصیه به هیأت مدیره
سیروس دین محمدی از اعضای هیات مدیره استقلال خواسته به ماجرای اختلاف خطیر و نکونام ورود کند. او گفته:«هیأت مدیره استقلال باید ورود کند و جلوی اختلافات را بگیرد. هیأت مدیره برای چای و ناهار خوردن اعضای آن نیست و باید الان ورود کرده و مشکل را حل کنند.» شبیه این جملات را دیگر پیشکسوتان استقلال نیز به زبان آورده‌اند.

جذب یک بازیکن در دستور کار خطیر
مدیرعامل استقلال قصد دارد در روزهای باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات با یک بازیکن جدید به توافق برسد. درهمین راستا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد علاوه بر بازیکنان خارجی نام دو بازیکن ایرانی که یکی قبلا دراستقلال بازی کرده همچنان در لیست خرید استقلال وجود دارد. خطیر پول لازم برای جذب چهارمین خرید نیم فصل را نیز تأمین کرده است و باید دید در نهایت مذاکراتش به نتیجه خواهد رسید یا خیر؟

توقف تغییرات درهیات مدیره
با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را ملزم به مشخص کردن مالکیت خود کرده اعضای هیات مدیره این باشگاه قصد دارند حل این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند. به همین دلیل تغییراتی درهیات مدیره انجام نخواهد شد و تا پایان فصل قرار است ترکیب هیات مدیره با همین منوال به کار خود ادامه دهند. البته استقلال نیاز به جذب یک عضو جدید دارد که هنوز مشخص نشده چه کسی دراین جایگاه قرار خواهد گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی