صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

استعلام از فیفا و نگرانی پرسپولیسی‌ها
مشخص نیست چرا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز نمی‌شود. هر چند تا دیروز هم توافق نهایی با رضا اسدی انجام نشده بود اما مشخص نیست چرا وکیل رادوشوویچ به فیفا تأییدیه نمی‌دهد. تا ظهر دیروز و آخرین بروزرسانی سایت فیفا مشخص شد با وجود اینکه سه روز از ارسال مفاصاحساب مالیاتی بوژیدار رادوشوویچ گذشته وکیل او این تسویه را تأیید و به فیفا اعلام نکرده است. به این ترتیب فیفا در بررسی هفتگی خود که دیروز ساعت ۱۲ به وقت اروپا بروزرسانی شد، پنجره پرسپولیس را بسته نگه داشت. پرسپولیس تا فردا فرصت دارد تا با عبور از این پرونده بازیکنان جدید خود را برای بازی هفته دوم ثبت کند. این در حالی است که پنجره تیم مس رفسنجان باز شده و این تیم می‌تواند بازیکن موردنظر را به خدمت بگیرد.


مخالفت پرسپولیس با جدایی شهاب زاهدی
شهاب زاهدی که با پیشنهاد مالی نسبتاً قابل قبولی از باشگاهی ژاپنی روبه‌رو شده خواستار دریافت رضایتنامه خود و پیوستن به «جی لیگ» ژاپن شده است. باشگاه پرسپولیس هم این موضوع را در اختیار کادر فنی قرار داد که با مخالفت اوسمار ویرا مبنی بر جدایی زاهدی روبه‌رو شد. با این حال زاهدی اصرار برای رفتن به لیگ فوتبال باشگاهی ژاپن را بار دیگر مطرح کرد که منجر به مخالفت رسمی باشگاه با درخواست ژاپنی‌ها شده است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز به مدیربرنامه‌های زاهدی اعلام کرده تا پایان فصل اجازه خروج این بازیکن را نمی‌دهد و باید به همکاری‌اش طبق قرارداد ادامه دهد. این در حالی است که زاهدی همچنان اصرار به جدایی دارد و دنبال راهکار برای جلب رضایت باشگاه پرسپولیس در زمستان فصل جاری لیگ برتر ایران است. اوسمار هم تصمیم دارد با زاهدی جلسه‌ای را برگزار کرده و دلایل این بازیکن برای جدایی را مستقیم شنیده و خواسته‌های خود برای حفظ این بازیکن را نیز اعلام کند.


مهدی‌خانی پنجره پرسپولیس را نبسته
مهدی مهدی‌خانی بازیکن تیم فوتبال امید ایران در ۲۶ آبان ۱۳۹۹ با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست تا شاگرد یحیی گل‌محمدی در این تیم شود. مهدی‌خانی بعد از دو سال حضور در جمع سرخ‌پوشان و در ۱۵ بازی برای قرمزها به میدان رفت و انتظارات را برآورده نکرد و در نهایت جدا شد. این مهاجم برای دریافت مطالباتش از قرمزها شکایت کرده است.
در پرونده شکایت مهدی مهدی‌خانی از باشگاه پرسپولیس این باشگاه موظف به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال شد.
این در شرایطی‌ است که گفته می‌شود پنجره باشگاه پرسپولیس با توجه به شکایت این بازیکن بسته است اما چنین موضوعی صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس در پرونده این مهاجم تنها باید مطالبات مهدی‌خانی را پرداخت کند. البته باشگاه بخشی از این مطالبات را پرداخت کرده و چنانچه مابقی مبلغ بدهی او را واریز نکند می‌تواند با مشکل جدیدی روبه‌رو شود. بر اساس استعلام پرسپولیس، مالیات رادوشویچ و پرونده رضا اسدی تنها موانع اصلی نقل و انتقالات پرسپولیس هستند که احتمالاً تا چهارشنبه حل خواهند شد.

جستجو
آرشیو تاریخی