صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۴

نقل قول

حالا آشکارا هوادار را تمرین می‌دهم
شجاعی: با خداحافظی کنار آمدم
 مسعود شجاعی، سرمربی تیم فوتبال هوادار که کار خود را در نیم‌فصل دوم با این تیم آغاز کرده، در اولین مصاحبه خود پس از قبول مسئولیت سرمربیگری بنفش‌پوشان تهرانی گفت: «تقریباً سه، چهار بازی است که با تیم هوادار شروع کرده‌ و یک ماه و نیم است در کنار این تیم حضور دارم. اردوی خوب و چند بازی را پشت سر گذاشتیم، اما 2، 3 روز قبل سرمربیگری من در هوادار به‌صورت رسمی اعلام شد و دیگر در خفا نیست (باخنده) می‌توانیم آشکارا کار کنیم.»
اولین سؤال از شجاعی این بود که هوادار را در کجای جدول می‌بیند؟ او در واکنش به این سؤال گفت: «فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. تیم‌های خیلی خوبی در لیگ حضور دارند. نه اینکه الان بگویم بلکه از قبل هم با توجه به ارتباطی که با رحیمی، مدیرعامل باشگاه داشتم، گفتم پتانسیل هوادار خیلی بالا است. ترکیبی از بازیکنان باتجربه خوب، باکیفیت و جوانانی که تا آخر همین فصل خیلی بیشتر از آنها می‌شنوید، در اختیار داریم. بازی‌های خوبی از این تیم خواهید دید. اگر این ترکیب خوب مدیریت شود و برنامه‌های‌مان تا آخر فصل پیش برود، اتفاقات خوبی بیشتر از حدی که در مورد هوادار تصور می‌شود، خواهد افتاد.»
شجاعی در مورد اینکه دل کندن از دوران بازیگری برای او سخت بود یا نه اینطور واکنش نشان داد: «قبلاً که به این موضوع فکر می‌کردم، خیلی سخت بود اما وقتی به پایان دوران بازیگری رسیدم، با این موضوع کنار آمدم. چون من عاشق فوتبال هستم و زندگی من است. طبیعی است در هر شغل یا صنفی، اگر کسی عاشق کارش باشد ترک کردن آن شغل برای او سخت است.»
 

آقا مسعود نیازی به تعریف ندارد
شجاعیان: به سهمیه هم فکر می‌کنیم!
داریوش شجاعیان یکی از بازیکنان باتجربه هوادار است. او در مورد کار با مسعود شجاعی گفت: «رزومه فوتبالی و شخصیت آقای شجاعی نیاز به تعریف ندارد. در اولین گام سرمربیگری‌ ایشان، تمام بچه‌ها هم‌‌قسم شدیم تا بتوانیم کمک‌شان کنیم و نکات فنی مدنظرشان را در زمین پیاده کنیم تا ان‌شاءالله آقا مسعود بتوانند در اولین گام سرمربیگری خود موفق شوند. ما توانستیم در این 10 روز خیلی از کمبودهای تیم را جبران کنیم و روندمان رو به رشد بوده. در تلاش هستیم که خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.»
شجاعیان در مورد هوادار گفت: «هدف‌گذاری ما همیشه برای رتبه‌های بالای جدول بوده است. ما دوست داریم در نیمه بالای جدول باشیم و با آمدن آقا مسعود و روحیه جنگندگی که آقا مسعود به بچه‌ها تزریق کرده‌اند ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا خودمان را بالای جدول ببینیم و شاید به سهمیه هم فکر کنیم. هیچ چیزی دور از دسترس
نیست.»

جستجو
آرشیو تاریخی