صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

طلسم شکست
 توافق پرسپولیس با خدابنده‌لو
سرخ‌پوشان که پیش از این با ستاره مس رفسنجان به توافق شخصی رسیده بودند، حالا برای آزاد کردن او توانستند موافقت مس رفسنجان را هم بگیرند و احتمالاً او در هفته جاری پرسپولیسی خواهد شد .ظاهراً ارزش این توافق 10 میلیارد تومان است که هشت میلیارد تومان آن پرداخت خواهد شد و دو میلیارد هم باتوجه به بدهی مس رفسنجان، تهاتر می‌شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند در روزهای آینده یک بازیکن را در لیست خروجی خود قرار دهد تا به این ترتیب جا برای خدابنده‌لو باز شود. احتمالاً این بازیکن از لیست خارجی و لژیونر خواهد بود. با انتقال محمد خدابنده‌لو پرسپولیس دومین سهمیه لیگ برتری خود را استفاده خواهد کرد و در لیست بزرگسالان نیز جای دیگری برای بازیکن جدید نخواهد داشت .نکته مهم اینکه خدابنده‌لو در صورت انتقال به پرسپولیس برای بازی تراکتور در دسترس کادرفنی این تیم نخواهد بود و احتمالاً هفته دوم را در ترکیب مس رفسنجان سپری می‌کند. او در تمرینات مس رفسنجان نیز حضور منظمی دارد و بعد از موافقت این باشگاه با جدایی، حاضر شده که یک بازی دیگر هم برای این تیم انجام دهد.


تمرین سنگین بعد از جلسه فنی
پرسپولیس تمرین دیروز خود را بعد از جلسه فنی با برنامه‌ای شاداب و در عین حال سنگین پشت سر گذاشت. اوسمار ویرا برای دیروز تمرین سنگینی را به مدت ۸۵ دقیقه برای شاگردانش در نظر گرفت .این تمرین پس از جلسه فنی از ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه آغاز شد .در جلسه فنی، نکات مد نظر کادر فنی از روی فیلم‌های ویدیویی به بازیکنان منتقل شد. پاسکاری کوتاه و ترکیبی، اجرای پرس، حمله به دروازه و دفاع از بخش‌های مختلف تمرین بود که در گروه‌های مختلف به انجام رسید .پایان‌بخش کار هم فوتبال تمرینی بین دو گروه قرمز و سفید بود که بازیکنان آن را با انگیزه و شادابی خاصی انجام دادند. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز نظاره‌گر این تمرین بود .سرخپوشان ایران برای بازی با تراکتور، دو جلسه تمرین دیگر خواهند داشند و عصر سه‌شنبه راهی اردوی پیش از این بازی می‌شوند.
 

بررسی پرونده کنعانی با کمیته انضباطی است
حسین عبداللهی در خصوص اینکه رسیدگی به برخورد محمدحسین کنعانی‌زادگان با چند هوادار پس از بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک، در حیطه اختیارات کمیته انضباطی است یا کمیته اخلاق گفت: چون این اتفاق قبل از خروج اتوبوس تیم پرسپولیس از ورزشگاه بوده پس این اتفاق در ورزشگاه رخ داده و در حیطه اختیارات کمیته انضباطی است. آیین‌نامه بر این موضوع صراحت دارد و کمیته اخلاق به این موضوع رسیدگی نمی‌کند.
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در حال حاضر تمامی کار‌ها سیستمی انجام می‌شود. فرصت ۴۸ ساعته به کنعانی‌زادگان داده شده تا دفاعیه خود را ارسال کند. معمولاً در چنین پرونده‌هایی نیازی به احضار نیست ولی اگر در رسیدگی به پرونده مشخص شد که ضرورت دارد تا خاطی احضار شود این اتفاق صورت می‌گیرد. هنوز دفاعیه ارسال نشده و فرصت برای ارسال دفاعیه وجود دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی