صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

اورونوف شماره علیپور را گرفت
شماره پیراهن بازیکنان جدید پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر مشخص شد.عیسی آل‌کثیر بازیکن پیشین و کنونی پرسپولیس با همان شماره قبلی خود یعنی شماره ۷۲ در زمین حاضر خواهد شد. عبدالکریم حسن بازیکن قطری و مدافع سرخپوشان با شماره ۳۳ در زمین حضور خواهد یافت و اوستون اورونوف هم با شماره ۷۰ بازی خواهد کرد. ابوالفضل بابایی نیز شماره ۱۸ را به تن خواهد کرد و سمیر حبوباتی هم با شماره ۳۴ به میدان خواهد رفت. جالب اینکه شنیده می‌شد اورونوف قصد دارد پیراهن شماره 10 میلاد سرلک را به تن کند اما در نهایت شماره هفتادی که زمانی متعلق به علی علیپور بود را انتخاب کرد. عیسی آل‌کثیر همان شماره سابق خود در پرسپولیس را انتخاب کرد که مجموع دو عدد آن 9 می‌شود و اختصاص به مهاجمان نوک دارد. عبدالکریم حسن هم شیفته پیراهن شماره 3 بود که در اختیار فرشاد فرجی است و حالا او دو تا 3 کنار هم دارد!


چهار پرسپولیسی در آستانه محرومیت
چهار بازیکن پرسپولیس در صورت دریافت اخطار در دیدار مقابل تراکتور، مصاف با ذوب‌آهن را از دست خواهند داد .علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی و سعید صادقی ۴ بازیکن پرسپولیس هستند که ۳ کارته هستند و در صورتی که در دیدار با تراکتور کارت زرد دریافت کنند، مصاف با ذوب‌آهن در هفته هجدهم را از دست خواهند داد .پرسپولیس در خط دروازه به جز علیرضا بیرانوند، فرد مطرح دیگری را در اختیار ندارد و در صورتی که بیرانوند در این بازی کارت دریافت کند، اوسمار ویرا برای حضور دروازه‌بان در بازی با ذوب‌آهن با چالش مواجه خواهد شد.


یک نوشابه انرژی‌زا، اسپانسر جدید
باشگاه پرسپولیس برای افزایش سطح درآمد باشگاه در چهارچوب توسعه درآمد اقتصادی خود میزبان فعالیت‌های اسپانسری جدید است .در ادامه همکاری گسترده حامیان مالی باشگاه از ابتدای فصل، این بار مجموعه ردکویین حمایت مالی خوبی را از باشگاه پرسپولیس آغاز کرده و با امضای این قرارداد، شاهد اتفاقات مثبت و جذابی خواهیم بود تا انرژی نوشیدنی‌های انرژی‌زای آن نیز به رگ و پی پرسپولیس وارد شود .این مجموعه قرار است حمایت‌هایش را تا پایان فصل ادامه دهد تا هواداران شاهد خبرهای خوبی از این همکاری مشترک باشند.


عجله عجیب برای خروج از اراک
یکی از مسئولان پرسپولیس که بابت اتفاقات رقم خورده در اراک انتقاد دارد، مدعی است اقدامات لازم در خصوص تأمین شرایط لازم برای خروج تیم شکل نگرفته و علی‌رغم درخواست چند باره برای ایجاد این شرایط، اقدام مناسبی صورت نگرفته است: هواداران در نزدیک‌ترین حالت ممکن حتی به رختکن تیم قرار داشتند. وقتی به دنبال این بودیم تا راهی اتوبوس شویم هم با توجه به ازدحام جمعیت درخواست مجددی کردیم اما انگار هیچ‌کس نمی‌خواست مانع این ماجراها شود و فقط می‌خواستند تیم هرچه زودتر اراک را ترک کنند و عجله داشتند.

جستجو
آرشیو تاریخی