صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و یک - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و یک - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

عکس جنجالی ماشاریپوف با مدیر سابق

حضور ماشاریپوف در استقلال به اعتقاد بسیاری از کارشناسان خط حمله آبی‌ها را در نیم‌فصل دوم دگرگون خواهد کرد. این بازیکن ازبک قادر است در تمام پست‌های هجومی بازی کند و نیاز جواد نکونام را برطرف سازد.
 حضور مهاجم ازبک در استقلال، اما در روز‌های اخیر خبرساز شده و این بازیکن در اقدامی عجیب و بحث برانگیز با حجت کریمی، سرپرست سابق باشگاه استقلال عکس یادگاری گرفته که شایعاتی درباره پرداخت دستمزد او توسط مدیر سابق استقلال را به دنبال داشته است. تحقیقات در این باره اما نشان می‌دهد موضوع صحت ندارد و عکس یادگاری که ماشاریپوف با کریمی انداخته صرفاً به جهت ارتباط مدیربرنامه ایرانی این بازیکن با مدیر سابق استقلال بوده است.

 
غیبت مدیررسانه‌ای استقلال
در جریان برگزاری نشست‌های هماهنگی و رسانه‌ای بازی استقلال و صنعت نفت آبادان مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال حضور نداشت و فرد دیگری به جای او مسئولیت این امور را عهده‌دار شد. گفته می‌شود اتفاقات اخیر در غیبت مدیررسانه‌ای استقلال نقش داشته اما برخی در باشگاه در تلاشند مشکلات را در روزهای آتی حل کنند تا این ماجرا به روال عادی بازگردد.


واکنش گودرزی به پیشنهاد استقلال
حسن گودرزی، بازیکن تیم شمس آذر حضور در استقلال را به سال‌های آینده موکول کرده است. گودرزی بعد از بازی شمس آذر و استقلال خوزستان گفته: «بازی فشرده‌ای بود، همه تیم‌ها تقویت شدند و شناخت از تیم‌ها کمتر است. ما در این مسابقه از استقلال خوزستان بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. درباره حضور در استقلال باید بگویم باشگاه اجازه جدایی به من نداد و یک نیم‌فصل دیگر هم در خدمت تیم شمس‌آذر هستم، آقای نکونام و باشگاه استقلال به من لطف دارند، ان‌شاءالله که در سال‌های آینده این انتقال رقم بخورد.» گفته می‌شود اگر نکونام فصل بعد سرمربی استقلال باشد، گودرزی در لیست اولیه او برای حضور در استقلال قرار خواهد گرفت. البته این منوط به ادامه درخشش این بازیکن در ترکیب شمس آذر است.

 
هاشمی‌نسب غایب بازی استقلال و پیکان
مهدی هاشمی‌نسب به دلیل محرومیت بازی استقلال مقابل پیکان را از دست داد. هاشمی‌نسب به عنوان کمک‌مربی در کادر فنی استقلال حضور دارد اما روز گذشته به دلیل محرومیت نتوانست استقلال را در اولین بازی نیم‌فصل دوم همراهی کند.

جستجو
آرشیو تاریخی