صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و یک - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و یک - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

 

برد تیم ملی تنیس روی میز مقابل تایلند
 تیم ملی تنیس روی میز پسران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ با نتیجه ۳ بر صفر برابر تایلند پیروز شد.
در اولین روز فینال مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان، تیم مردان با ترکیب برادران عالمیان و امیرحسن هدایی اولین بازی خود را در مرحله گروهی انجام داد و به پیروزی 3-0 رسید.
فینال مسابقات تیمی قهرمانی جهان به میزبانی بوسان کره جنوبی در حال برگزاری است و تیم ایران در مرحله گروهی با تیم‌های رومانی، مصر، پرتغال و تایلند همگروه است.
در این مسابقات سهمیه تیمی المپیک پاریس هم توزیع می‌شود و هشت تیم اول موفق به گرفتن سهمیه می‌شوند.
 

 پایان کار شنای ایران در قطر با رکوردشکنی افقری
شناگران ایران در مسابقات قهرمانی جهان با جابه‌جایی یک رکورد ملی به کار خود پایان دادند.
در ششمین روز از این مسابقات به میزبانی قطر مهرشاد افقری در ماده ۱۰۰ متر پروانه با حریفان جهانی و قدرتمند خود به رقابت پرداخت؛ افقری موفق شد ۱۰۰ متر را در مدت زمان 32:۵۳.00 شنا کند و رکورد این ماده را جابه‌جا کند. این شناگر قبل از این در رقابت‌های انتخابی المپیک موفق شد رکورد این ماده را با مدت زمان 46:۵۳.00 به نام خود ثبت کند و دیروز هم بار دیگر این مدت زمان را ۱۴ صدم ثانیه بهبود بخشید. افقری با ثبت این زمان در میان ۷۱ شناگر حاضر در این ماده در جایگاه ۲۸ قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
در ادامه هم سامیار عبدلی دیگر نماینده ایران در ماده ۵۰ متر آزاد به آب زد. عبدلی ۵۰ متر را در مدت زمان 98:۲۲.00 شنا کرد و با قرار گرفتن در جایگاه چهلم از بین ۱۱۹ شناگر حاضر در این ماده به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
با کسب این نتایج پرونده حضور ملی‌پوشان شنای ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات شنای قهرمانی جهان با جابه‌جایی یک رکورد ملی در ماده ۱۰۰ متر پروانه توسط مهرشاد افقری بسته شد.
 

7 مدال پارادوومیدانی
از امارات
تیم ملی پارادوومیدانی ایران با ۷ نشان رنگارنگ از رقابت‌های جایزه بزرگ امارات به کار خود پایان داد. رقابت‌های جهانی پارادو‌ومیدانی جایزه بزرگ امارات امروز در حالی به کار خود پایان داد که نمایندگان کشورمان موفق شدند در این رویداد به ۷ نشان رنگارنگ دست یابند. حامد امیری در پرتاب وزنه و علی الفت‌نیا در پرش طول به مدال طلا رسیدند. فرهاد کهریزی در دو ۱۰۰ متر، سجاد تباش در پرتاب نیزه و هاشم رستگاری در دو ۴۰۰ متر به مدال نقره رسیدند. رؤیا بیگ‌پور هم در دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر دو مدال برنز برای ایران به دست آورد. این مسابقات با حضور ۵۴۲ ورزشکار از ۷۱ کشور جهان از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه به میزبانی امارات برگزار شد.

جستجو
آرشیو تاریخی