خبر

دومین ملی‌پوش بسکتبال هم درگذشت
 امیرمحمد اردکانی دومین بسکتبالیست قزوینی که اوایل هفته جاری و در مسیر بازگشت از رقابت‌های لیگ بسکتبال نوجوانان کشور در جاده ساوه به همراه سه هم‌تیمی خود دچار سانحه شده بود، درگذشت. درحالی که قبل از این محمدامین کاظمی هم در‌گذشته بود، حالا با فوت اردکانی تعداد ملی‌پوشان کشته شده در این سانحه به 2 نفر رسید.
 

قهرمانی لاستیک بارز در لیگ هاکی روی یخ
لیگ هاکی روی یخ مردان سرانجام با قهرمانی لاستیک بارز تمام شد. دو تیم بالانشین جدول پنجشنبه رودرروی هم قرار گرفتند تا حسن ختام لیگ این فصل هاکی روی یخ باشند. در حالی که جایگاه تماشاگران مملو از دوستداران و مشتاقان هاکی روی یخ بود، دو تیم لاستیک بارز و نیروی زمینی ارتش بین تشویق هواداران پر شورِ حاضر در ایران‌مال، وارد پیست یخ شدند تا در بازی آخرِ لیگ مقابل لنز دوربین‌های شبکه ورزش و عکاسان رسانه‌ها، زیبایی‌های این ورزش را به نمایش بگذارند. بدون شکست بودن لاستیک بارز پیش‌بینی‌ها را به سمت قهرمانی این تیم کشانده بود اما از زیبایی‌های ورزش هاکی همین غیر قابل پیش‌بینی بودنش است.
تیمی که در طول فصل به هیچ تیمی امتیاز نداده بود با 5 گل نتیجه را به حریف سفید و سیاه پوشش باخت تا شگفتی لیگ در بازی آخر رقم بخورد آنجا که تیم بدون شکست لاستیک بارز درست در روزی که آمده بود با یک پیروزی دیگر، قهرمانی بدون شکست را ثبت کند 5 - 1 از تیم دوم جدول باخت و همه علاقه‌مندانش را بهت‌زده کرد؛ اگرچه شاید این باخت به موقع‌ترین شکست لاستیک بارز بود چرا که باعث شد در روز فینال هم طرفداران نیروی زمینی ارتش به خاطر این بردِ شیرین خوشحال باشند، هم علاقه‌مندان به لاستیک بارز به خاطر قهرمانی تیم محبوب‌شان!
پرونده سومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ با قهرمانی لاستیک بارز، نایب قهرمانی نیروی زمینی ارتش و سومی ام‌دات‌آر بسته شد اما حکایت همچنان باقی است...
 

قهرمانی زودهنگام هندبال سنگ آهن بافق
سنگ آهن بافق برای دومین بار قهرمان لیگ برتر هندبال زنان ایران شد. در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال زنان، سنگ آهن بافق برابر سپاهان با نتیجه ۲۷- ۲۵ پیروز شد. این تیم با پیروزی دیروز و تصاحب ۲۵ امتیاز از ۱۱ برد، یک تساوی و یک باخت و ۲ امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و جوانان، در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و اختلاف امتیازش را با فولاد هرمزگان تیم دوم جدول ۶تایی کرد تا یک هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی‌اش را جشن بگیرد. سنگ آهن بافق در فصل قبل یعنی لیگ هجدهم هم قهرمان شده بود. در دیگر دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال زنان، زاگرس جنوبی کازرون ۴۴- ۳۵ نفت و گاز گچساران را کنار زد و شهید چمران لارستان ۳۶- ۲۷ سنندج را برد. فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس جنوبی ، شهدای رزکان، نفت و گاز گچساران، شهید چمران و سنندج به ترتیب تیم‌های سوم تا هشتم جدول رده‌بندی هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی