خبر

 

سلیمانی و گوهری در آغوش اوسمار
دو بازیکن سابق پرسپولیس در آلومینیوم به طرف نیمکت سرخ‌ها رفتند. قبل از شروع بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک و پس از اینکه مربیان دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند دو بازیکن میزبان هم به طرف نیمکت سرخ‌ها آمدند. ابوالفضل سلیمانی و احمد گوهری دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که یکی به صورت دائم و دیگری به عنوان بازیکن قرضی راهی آلومینیوم اراک شده‌اند به طرف نیمکت سرخ‌ها آمدند و با اوسمار ویرا خوش و بش کردند و او را در آغوش کشیدند. در این میان سلیمانی تنها با اوسمار خوش و بش کرد اما گوهری با تمام نیمکت‌نشینان و همبازیان سابقش و مربیان جدید نیز احوالپرسی کرد و دوستانش را در آغوش کشید. سلیمانی بازیکنی در پست مدافع میانی است که به عنوان هافبک دفاعی هم می‌تواند بازی کند. احمد گوهری هم که بعد از یک سال و نیم حضور در پرسپولیس قرضی در ایرالکو حضور دارد.

 
شکایت از تیم داوری
در دقیقه 66 بازی آلومینیوم – پرسپولیس در شرایطی که بازی بدون گل دنبال می‌شد پرسپولیسی‌ها در دو صحنه متوالی اعتقاد به خطای هند و پنالتی داشتند که داور با آنها هم‌نظر نبود. با این وجود باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از پایان بازی با انتشار تصویر شوت کنعانی و برخورد توپ به دست بازیکن میزبان خبر داد از تیم داوری این مسابقه شکایت خواهد کرد.
سایت پرسپولیس نوشت: «تصمیم اشتباه داور وسط یعنی بیژن حیدری در صحنه خطای هند مدافع حریف آن هم در زمانی که بازی بدون گل دنبال می‌شد همه چیز را تغییر داد. تمام کارشناسان داوری نیز روی این صحنه متفق‌القول اعلام کردند که پنالتی پرسپولیس گم شده و به راحتی ۳ امتیاز از سرخ‌پوشان گرفته شد. همین دیروز (چهارشنبه) بود که جدول سود و زیان تیم‌ها از داوری در نیم‌فصل نخست منتشر و مشخص شد پرسپولیس در بحث زیان از اشتباهات داوری در صدر جدول است! اکنون نیز با شروع مجدد لیگ اشتباه واضح داور در شرایطی که دید مناسبی هم داشت، روند بازی را عوض کرد و باز هم پرسپولیس متضرر شد. فدراسیون فوتبال و کمیته داوران بگویند آیا اشتباهات مسلم داوری فقط مختص پرسپولیس است؟»
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شکایت خود را رسماً به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.


دویدن بازیکنان ذخیره تنبیه نبود
در شرایطی که پرسپولیس با شوک بدی با باخت مقابل آلومینیوم مواجه شده بود، خبرنگاران در ورزشگاه امام خمینی با اتفاقی کم‌سابقه مواجه شدند.
بازیکنان ذخیره پرسپولیس پس از بازی مشغول کارهای کششی و دویدن شدند و این موضوع باعث شد برخی خیال کنند اوسمار آنها را تنبیه کرده است.
این شایعه به سالن کنفرانس هم کشیده شد و سرمربی پرسپولیس اینطور توضیح داد: «دویدن بازیکنان ذخیره پس از بازی هیچ ربطی به تنبیه نداشت و اتفاقاً من از بازیکنانم راضی بودم و دوست داشتم بهتر خودشان را نشان دهند چون قدرتش را دارند. این موضوع فقط برنامه کاری ما بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی