صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

استارت پارادوومیدانی در دبی
 3 مدال برای ایران
ایرانی‌ها جایزه بزرگ پارادوومیدانی امارات را با سه مدال استارت زدند.
رقابت‌های جایزه بزرگ امارات با عنوان «فزاع» که سه‌شنبه در شهر دبی شروع شده امروز تمام می‌شود.
علی الفت‌نیا در ماده پرش طول کلاس T37 با رکورد 96/5 متر به قهرمانی رسید. هاشم رستگاری مبین دونده 400 متر کلاس‌T37 ، با 66/54 ثانیه نایب قهرمان شد. الناز دارابیان پرتابگر دیسک کلاس 54/53/‌F51 هم  با رکورد 63/9 متر و 290 امتیاز روی سکوی سومی ایستاد. فرهاد کهریزی، پرتابگر وزنه کلاس 37/F36 با 98/9 متر نهم شد و هوشیار محمودی با 35/9 متر در رده دهم قرار گرفت.
 

دیویس کاپ ایران در کیش اردو می‌زند
تیم دیویس کاپ ایران در مرحله پلی‌آف گروه ۲ جهانی به مصاف تیم اروپایی استونی می‌رود. قرار است در زمان باقی مانده تا شروع این مسابقات تیم ملی ایران اردویی را در داخل کشور برپا کند. دور جدید اردوهای این تیم طبق اعلام محمدرضا توکلی سرمربی تیم از شنبه ۲۸ بهمن ماه در جزیره کیش آغاز می‌شود.
حمیدرضا نداف، سامیار الیاسی، سینا مقیمی، علی یزدانی و امیرحسین بادی فردا عازم کیش می‌شوند و به مدت ۸ روز تمرین می‌کنند. آنها پس از پایان این اردو حضور در مسابقات تور جهانی را در برنامه دارند تا آماده شرکت در رقابت‌های پلی‌آف دیویس کاپ شوند. این رقابت‌ها نیز از ۶ الی ۲۰ اسفندماه به میزبانی زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار خواهد شد. همچنین تیم دیویس کاپ ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه در کشور سریلانکا به مصاف تیم استونی می‌رود.
 

برگزاری مسابقات آزاد رولبال
مسابقات اسکیت رولبال دستجات آزاد، از امروز به میزبانی استان تهران و با حضور هفت تیم آغاز می‌شود. در این مسابقات که تا جمعه شب در سالن ورزشی هنگام ادامه دارد، هفت تیم از استان‌های یزد، اصفهان، مازندران، البرز، خراسان رضوی، تهران و آذربایجان شرقی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. گفتنی است در این رقابت‌ها بیش از 70 ورزشکار حضور دارند.

رئیس شورای داوران کاراته آسیا در تهران
 منصور السلطان رئیس شورای داوران آسیا و عضو شورای داوران جهان با استقبال یوسف گرشاسبی سرپرست دبیری فدراسیون و وحید مومنی سرپرست کمیته داوران وارد تهران شد. کلاس آموزش کوچینگ و آشنایی با قوانین جدید فدراسیون جهانی برای مربیان سراسر کشور همزمان با سمینار آموزشی قوانین داوری کاراته در سال 2024 با هدف تقویت و پیشرفت سطح فنی داوران و مربیان کاراته با مدرسی آقای منصورالسلطان رئیس شورای داوران آسیا و عضو شورای داوران جهان از امروز در سالن همایش بین‌المللی کتابخانه ملی تهران شروع می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی