صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

ابهام در مورد استعفای حدادی از هیأت مدیره
با وجود اینکه در هفته‌های اخیر پیمان حدادی به خاطر برخی مشکلات مالی از عضویت در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داده بود اما هیأت مدیره این باشگاه با این استعفا موافقت نکرد تا او همچنان به کارش ادامه دهد. بر اساس قانون تجارت، اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها باید استعفای خود را به رئیس هیأت‌ مدیره شرکت بدهند و بعد از موافقت اعضا، رسماً کنار بروند.
هیأت مدیره پرسپولیس با جدایی حدادی مخالفت کرده ولی استعفای حسین خبیری را پذیرفته تا او رسماً از پرسپولیس جدا شود. حسین شهریاری در این باره گفت: استعفای اعضا باید به تأیید رئیس مجمع که وزیر ورزش و جوانان است برسد و او باید با این موضوع موافقت یا مخالفت کند. حدادی به دلیل برخی مشکلات شرایط همکاری با باشگاه را نداشت، از همین رو استعفا داد و وزیر ورزش باید در این مورد تصمیم‌گیری کند. نکته اینجاست که شکوری و طباطبایی به جای خبیری و حدادی به عضویت هیأت مدیره درآمدند، در حالی که حالا صحبت از این است که استعفای حدادی هم رسمی نشده است.


شهریاری: باید یک نفر از هیأت مدیره کم شود
حسین شهریاری در خصوص حضور ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جمع‌بندی که در مجمع داشتیم به نام این دو عزیز رسیدیم که امیدواریم موفق باشند. اما موضوعی که مطرح است اینکه باید یکی از اعضای هیأت مدیره کم شود که منتظر هستیم وزیر ورزش در این خصوص تصمیم‌گیری کرده و دستورات لازم را صادر کند. شهریاری در پایان در خصوص وضعیت رضا درویش در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: با تصمیم‌گیری و صحبت‌هایی که در مجمع انجام شد، با اعلام سید محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش قرار شد او تا پایان فصل به کار خود در سمتش ادامه دهد.
 

قرارداد اورونوف با پرسپولیس؛ 5/1 ساله و 880 هزار دلار
باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد با اوستون اورونوف باید مبلغ پیش پرداخت قراردادش را همزمان با عقد قرارداد به حساب معرفی شده از سوی این بازیکن پرداخت می‌کرد اما رضا درویش در جلسه با این بازیکن فرصت گرفت تا این پول را تا دو هفته آینده پرداخت کند .از این رو مدیرعامل پرسپولیس در تلاش است مبلغی نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار را فراهم کند تا علاوه بر پرداخت به اورونوف به سایر بازیکنان و مربیان خارجی تیم نیز پرداخت شود تا دیگر شکایتی از جانب آنها به فیفا ارسال نشود. هافبک تیم ملی ازبکستان برای قرارداد خود به مدت یک فصل و نیم ۸۸۰ هزار دلار با آپشن قهرمانی دریافت می‌کند که حدود ۳۰۰ هزار دلار برای نیم فصل و مابقی برای فصل آینده است.

جستجو
آرشیو تاریخی