صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

رقابت شهرداری گرگان در غرب آسیا
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ غرب آسیا امروز به مصاف نفت عراق می‌رود.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا میهمان نفت عراق است.
شاگردان مصطفی هاشمی که بازی رفت را از این تیم برده بودند، به نظر نمی‌رسد در بازی برگشت هم کار سختی را هر چند در خانه حریف داشته باشند .گرگانی‌ها در 5 بازی قبلی خود 5 پیروزی پیاپی کسب کرده‌اند و در حال حاضر در صدر جدول گروه A قرار دارند. این تیم پیش از این به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شده بود. الاتحاد سوریه و ساجس لبنان دیگر تیم‌های همگروه شهرداری محسوب می‌شوند. دیدار نفت عراق و شهرداری گرگان امروز ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار می‌شود.
 

حریفان ایران
در واترپلوی قهرمانی آسیا مشخص شدند
 قرعه‌کشی مسابقات واترپلو قهرمانی رده‌های سنی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی شهر کلارک فیلیپین برگزار شد.
در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم حضور دارند که در ۲ گروه ۵ تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. بعد از برگزاری قرعه‌کشی این مسابقات، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران در گروه دوم با تیم‌های مالزی، قزاقستان، سریلانکا و سنگاپور همگروه شد. همچنین در گروه A این مسابقات تیم‌های ازبکستان، چین، تایلند، ژاپن و عربستان صعودی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا ۷ تا ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته رقابت‌های واترپلو ۱۳ تا ۱۹ اسفند ماه پیگیری خواهد شد.
 

قهرمانی ساری
در لیگ تکواندوی نوجوانان مازندران
تیم هیأت تکواندوی ساری با ۱۶ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان مازندران را در بین ۸ تیم شرکت کننده از آن خود کرد.
انبوه‌سازان باقرزاده با ۱۴ امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم فتاحی و کهنسال ساری در جایگاه سوم ایستاد.
تیم‌های هیأت تکواندو جویبار، هیأت تکواندوی بابلسر، خانه محلات ورزش سمنان و هیأت تکواندوی تنکابن نیز به ترتیب چهارم تا هفتم شدند.
تیم‌های هیأت تکواندوی نوشهر، هیأت تکواندوی تنکابن، خانه ورزشی محلات سمنان، هیأت تکواندوی جویبار، انبوه‌سازان باقرزاده، فتاحی و کهنسال ساری، هیأت تکواندوی ساری و هیأت تکواندوی بابلسر هشت تیم حاضر در لیگ تکواندوی نوجوانان استان بودند.

جستجو
آرشیو تاریخی