صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

 

صداقت در ملوان ماند
در این میان جذب دروازه‌بان‌هایی با قیمت کم مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد و رشید مظاهری و افشار صداقت از جمله این گزینه‌ها بودند. از آنجایی که صداقت 22 ساله سابقه بازی در لیگ برتر را با ملوان داشت گزینه نسبتاً ارزان و جانشین مناسبی برای بیرانوند تلقی می‌شد. در عین حال سهمیه‌ای از لیست بزرگسال سرخپوشان صرف او نمی‌شد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که حبیب فرعباسی در نیم‌فصل برای گذراندن مدت خدمت سربازی راهی ملوان شد و این موضوع می‌توانست مسیر خروج صداقت را هموارتر کند. با این وجود مدیریت فعلی پرسپولیس در چند وقت اخیر نشان داده است که ترجیح می‌دهد با بازیکنانی برای عقد قرارداد وارد مذاکره شود که حتماً رضایت‌نامه در اختیار داشته باشند. از آنجایی که گلر جوان ملوان تحت قرارداد باشگاه شمالی بود و با توجه به اختلافات اخیر دو باشگاه (ملوان و پرسپولیس) در قضیه جذب محمد عمری، صداقت نتوانست رضایتنامه دریافت کند. با این اوصاف باشگاه پرسپولیس پرونده جذب این بازیکن را کنار گذاشت. به نظر می‌رسد مظاهری با توجه به سوابق و بازیکن آزاد بودن، در حال حاضر گزینه در دسترس‌تری برای پرسپولیس است.

 
دلیل محرومیت ۶ ماهه مربی آلومینیوم چه بود؟
جلال امیدیان مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، به اتهام نقض مقررات اخلاقی فوتبال به محرومیتی 6 ماهه و پرداخت 200 میلیون ریال محکوم شد. شنیده می‌شود که محکومیت مربی آلومینیوم، به دلیل مصاحبه وی علیه نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و شکایت نکیسا بوده است. پس از دیدار آلومینیوم و ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر، امیدیان علیه مدیرعامل ذوب‌آهن مصاحبه کرد و گفت که وی باید درباره تیم هنرمندان اظهار نظر کند. همچنین در حاشیه دیدار تدارکاتی آلومینیوم و ذوب‌آهن در روز 13 بهمن، محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن میان امیدیان و نکیسا وساطت کرد و این دو نفر را با یکدیگر آشتی داد. با این حال شکایت مدیرعامل ذوب‌آهن، محرومیت مربی آلومینیوم را به دنبال داشت. امیدیان در فرصت هفت روزه فدراسیون فوتبال قصد دارد به حکم کمیته اخلاق علیه خودش اعتراض کند.
 

دستگیری ضاربان بختیاری‌زاده
باشگاه صنعت نفت آبادان، درباره اتفاقات پیش آمده دوشنبه شب گذشته برای سهراب بختیاری‌زاده، اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد: «با توجه به اتفاق پیش آمده در تاریخ 23 بهمن ماه در ساعت 19 برای سرمربی محترم تیم به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، پس از شکایت و پیگیری باشگاه صنعت نفت و در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت و افرادی که سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را مورد حمله قرار داده بودند، در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر و برای پیگیری‌های بعدی به مقام قضایی تحویل داده شدند.»

جستجو
آرشیو تاریخی