صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

بازگشت ملی پوشان، استقبال از اورونوف و معارفه اینسیو
پرسپولیس در حالی عصر دیروز تمرین خود را برگزار کرد که علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از پشت سر گذاشتن استراحت به جمع هم‌تیمی‌های خود اضافه شدند. دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس پس از پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با اجازه کادر فنی چند روز بیشتر استراحت کردند. این در حالی است که مهدی ترابی دیگر بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس از یکشنبه گذشته در تمرینات شرکت کرد.
همچنین اوستون اورونوف بازیکن خارجی جدید این تیم و ابوالفضل بابایی خرید زمستانی سرخ‌ها در تمرین حاضر شدند تا مورد استقبال تونل خوشامدگویی بازیکنان تیم قرار بگیرند. اینسیو مربی خارجی جدید پرسپولیس که جانشین ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شده نیز به بازیکنان معرفی شد.


آخرین اخبار نقل و انتقالاتی از زبان درویش
تکذیب مذاکره با مظاهری و فخرالدینی
رضا درویش در خصوص اینکه در صورت جدایی زاهدی پرسپولیس در خط حمله دچار مشکل می‌شود، گفت: حتماً در این صورت بازیکن می‌گیریم.
درویش در پاسخ به این سؤال که تیم به هافبک دفاعی نیاز دارد، گفت: اینها مسائلی است که سرمربی تیم می‌گوید.
وی در مورد اینکه مدیربرنامه میلاد فخرالدینی در باشگاه حاضر شده و آیا در لیست اوسمار است، گفت: نمی‌دانم، من مطلع نیستم و ندیدم. تا امروز مذاکره‌ای با او و مدیر برنامه‌اش نداشتیم.
درویش در مورد مذاکره با محمدحسین اسلامی و رشید مظاهری گفت: مذاکره‌ای با این دو نداشتیم.
وی در مورد اینکه آیا قرارداد جدیدی با سیدجلال حسینی امضا شده است؟ گفت: بله قرارداد بستیم.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص ادعای استقلالی‌ها مبنی بر اینکه پیشنهاد 800 هزار دلاری به اورونوف داده بودند اما این بازیکن قبول نکرده و به پرسپولیس آمده است، توضیح داد: به اورونوف بگویند چرا قبول نکرده است. مشخص است ما چقدر دادیم.
درویش در رابطه با مشکل مالیاتی رضا اسدی گفت: قرار شد با وکیل او صحبت کنند و طی امروز و فردا حل شود.


با اتوبوس در راه اراک
سرخپوشان ایران برای بازی با آلومینیوم از هفته شانزدهم امروز (چهارشنبه) پس از انجام آخرین تمرین، تهران را به مقصد اراک ترک می‌کنند. کاروان پرسپولیس با دو دستگاه اتوبوس به سمت اراک حرکت می‌کند و پس از دیدار برابر نماینده این شهر، پنجشنبه شب و بعد از انجام بازی، به تهران باز می‌گردد. دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه پنجشنبه بیست و ششم بهمن ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با قضاوت بیژن حیدری آغاز خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی