صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

پنجره باز شود تکلیف نقل و انتقالات روشن می‌شود
درویش درباره اینکه چه برنامه‌ای برای نبیل باهویی و هنانوف دارید، گفت: اولاً که ما با سرمربی تیم هماهنگ هستیم و هرچه بخواهد انجام می‌دهیم ولی اول باید پنجره را باز و قراردادهای جدید را ثبت کنیم، بعد بازیکن را کنار بگذاریم. پنجشنبه بازی داریم، شاید بازیکنی را نتوانیم کنار بگذاریم، 3 بازیکن هم سرمربی اسم داده که کنار گذاشته شوند. پس باید صبر کنیم پنجره باز شود. شاید به بازی اول نرسد. به همین خاطر بعد از باز شدن پنجره می‌توانیم بحث کنیم کدام بازیکنان مدنظر سرمربی نیستند. اوسمار به ما لیست داده است.


پرداخت 500 میلیارد بدهی در دو سال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از دیرباز مشکلات و انباشت بدهی‌ها در پرسپولیس وجود داشته که البته سعی می‌کنیم در هر فصل تعدادی از این بدهی‌ها را از سرفصل‌ها بیرون بیاوریم. از روزی که به باشگاه آمدم، نزدیک به 500 میلیارد تومان بدهی‌های گذشته را پرداخت کرده‌ و خیلی از پرونده‌ها را کم کردم. در حال حاضر نزدیک به 50-40 پرونده مفتوح یا در حال رسیدگی در شعب مختلف داریم. برای بیشتر از 30-20 پرونده موفق شدیم رأی را به سود باشگاه بگیریم.


70 میلیارد برای رادو رفت!
درویش با اشاره به اینکه رسیدگی به پروندهای مالی باشگاه کار خیلی سختی است گفت: حمیت تمام تیم‌ها به ویژه باشگاه‌های صنعتی این است که برای پیشبرد اهداف خود برنامه‌ریزی کنند اما علاقه‌مندان به پرسپولیس بدانند یک میلیون و 50 هزار یورو از پولی که ربطی به دوره مدیریت من نداشت، جهت پرونده رادوشوویچ پرداخت کردم. امروز این مبلغ 70 میلیارد تومان می‌شود. این پول چه گره‌هایی می‌توانست از کار پرسپولیس باز کند؟ متأسفانه جدا از پولی که پرداخت کردم، باید 10-15 میلیارد تومان هم مفاصا حساب مالیاتی بگیرم و به فیفا بفرستم تا پنجره ما را باز کند.


حکم جدید علیه پرسپولیس
مدیری که 7 میلیارد گرفت و قرارداد نبست!
درویش در بخشی از نشست خبری خود با اشاره به اینکه «هوادار اگر مطالبه‌گر است باید دنبال این باشد چرا پرسپولیس این پول‌ها را می‌دهد؟» گفت: اگر این مبلغ را به رادو نمی‌دادیم، امروز باشگاه به تیم بدهکار نبود و همه بازیکنان و مربیان، درصدهای خود را گرفته بودند. ضمن اینکه با این پول می‌توانستم بازیکنی در حد کیفیت اروپا بیاورم. 15-10 روز قبل یک حکمی برای ما آمد که 5-4 سال قبل مدیری از یک نفر 7 میلیارد گرفته اما پس از چند وقت به او گفته نمی‌توانیم با هم قرارداد ببندیم. پرداخت پول طرف را هم امروز و فردا کرده‌اند. شاید گفتن این حرف راحت باشد اما آن فرد برای طلبش 151 میلیارد تومان حکم گرفته است. باشگاه چگونه این پول را بدهد؟ هوادار دغدغه‌مند است و تیم را دوست دارد. عواطف و احساسات داشتنش خیلی خوب است اما مطالبه‌گری یعنی اینکه بگویند چه کسی این بار را روی سر پرسپولیس ریخته که 151 میلیارد تومان باید جریمه بدهد؟

جستجو
آرشیو تاریخی