صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هجده - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هجده - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

نقل قول

حضور دو یخ‌نورد ایران در جهانی کانادا
دو ملی‌پوش یخ‌نوردی کشورمان در مسابقات جهانی کانادا شرکت می‌کنند. محسن بهشتی‌راد و محمدرضا صفدریان ملی‌پوشان یخ‌نوردی کشورمان جهت حضور در مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان عازم کشور کانادا شدند. این مسابقات طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در شهر ادمونتون کانادا برگزار می‌شود. یخ‌نوردان کشورمان در جام‌جهانی گذشته در ساس‌فی سوئیس به دو مدال ارزشمند نقره و برنز دست یافته بودند.
 

ناظر فدراسیون جهانی:
ایران تکواندوکاران باکیفیتی دارد
هیونگ جونگ کوک ناظر فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت‌های بین‌المللی تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با حضور در ایران و سطح کیفی مسابقات، اظهار کرد: برای اولین بار است که به عنوان ناظر فدراسیون جهانی (TD) به ایران آمده‌ام. تکواندوی ایران را همه در جهان با بازیکنان باکیفیت آن می‌شناسند. وی افزود: در این مسابقات شاید حضور ذهن بالایی برای معرفی اسامی تکواندوکاران نداشته باشم اما در ارتباط با بخش آقایان می‌توانم عنوان کنم که مسابقات آقایان در سطح بالایی برگزار می‌شود. خصوصاً اگر در آینده این بازیکنان به جزئیات بیشتر توجه کنند سطح بالاتری را نیز تجربه می‌کنند. جونگ کوک درباره کیفیت تکواندوی ایران گفت: تکواندوی ایران همیشه در سطح بالایی بوده و امروز نیز در جهان بسیار مشهور است. وی ادامه داد: پیش از این بانوان تکواندوکار ایرانی کمتر در رقابت‌ها شرکت داشتند اما اکنون بازیکنان بیشتری را در سطح جهانی دارند و این اتفاق خوب و مهمی برای شما است. ناظر فدراسیون جهانی بیان کرد: البته تکواندوکاران باید نسبت به قوانین رقابت‌ها و بازی‌ها توجه بیشتری کنند و قانون را بیشتر رعایت کنند تا داوران بتوانند با عدالت و درست‌تر، مبارزات را قضاوت کنند.

تینا و میلو، نمادهای عروسکی المپیک زمستانی ۲۰۲۶
نمادهای عروسکی بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۶ به‌صورت رسمی رونمایی شدند. طی مراسمی در جشنواره موسیقی سن‌رمو و پس از بررسی بیش از ۱۶۰۰ ایده و پیشنهاد ارسالی سرانجام تینا و میلو به عنوان دو نماد عروسکی (mascot) بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۶ معرفی شدند. تینا و میلو خواهر و برادری با رنگ‌های مختلف هستند که به ترتیب نماد عروسکی بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۶ و بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۶ خواهند بود. نام آنها از نام دو شهر میزبان این بازی‌ها انتخاب شده است؛ تینا برای کورتینا و میلو برای میلان. اگرچه این دو نماد بسیار شبیه به یکدیگر هستند، اما هر کدام شخصیت متفاوت و منحصر به فرد خود را دارد. تینا، دختری است که به عنوان نماد عروسکی بازی‌های المپیک زمستانی شخصیتی خلاق و واقع‌گرا دارد. او در شهر زندگی می‌کند و عاشق نمایش و کنسرت است. تینا از قدرت زیبایی و توانایی آن برای دگرگونی وحشت دارد و شعار او «رویای بزرگ» است. میلو، پسری که به عنوان نماد عروسکی بازی‌های پارالمپیک زمستانی، شخصیتی رویاپرداز دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی