صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هجده - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هجده - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

 

پرسپولیس برای هافبک 20 ساله هوادار نامه داد
مهدی گودرزی، هافبک 20 ساله هوادار تهران اکنون مورد توجه باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویرا قرار گرفته و بر این اساس این باشگاه برای مذاکره در خصوص جذب این بازیکن به هوادار تهران نامه رسمی زده و در انتظار پاسخ بنفش‌پوشان است.
گودرزی که در پست هافبک دفاعی برای هوادار تهران بازی می‌کند اکنون در شرایطی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته که سرخ‌پوشان با توجه به جدایی میلاد سرلک به دنبال پوشش در این پست هستند و شرایط سنی او می‌تواند پوئن مؤثری برای این تیم محسوب شود.
این بازیکن در 17 سالگی در سایپا کار را زیر نظر امید روانخواه و در ادامه حمید درخشان دنبال کرد و توانست در لیگ دسته اول 20 بازی برای نارنجی‌پوشان به میدان برود.
او در فصل گذشته از سایپا راهی ذوب‌آهن شده بود و در ادامه با نظر محمود فکری به تهران بازگشت و پیراهن تیم هوادار را بر تن کرد و توانسته در تمامی دیدارهای این فصل بنفش‌پوشان از زمان صدور رضایتنامه‌اش به میدان برود. او در پست هافبک دفاعی در این فصل دو پاس گل برای تیمش ثبت کرده و مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان در این بخش نیز برای تیمش مؤثر ظاهر شده است.
البته پرسپولیس برای جذب این بازیکن سپاهان و نساجی قائمشهر را نیز به عنوان رقیب خود دارد.
موضوع جدایی گودرزی با توجه به زمان کوتاه باقیمانده تا شروع نیم فصل دوم با مخالفت اولیه مسعود شجاعی همراه بوده و این در حالی است که به نظر می‌رسد مدیران هوادار آماده مذاکره مالی با باشگاه پرسپولیس هستند.


پایه‌های پرسپولیس بعد از 21 سال قهرمان شدند!
هفته گذشته تیم نوجوانان پرسپولیس موفق شد با اقتدار قهرمان این رده شود اما عجیب اینجاست که این تیم بعد از چیزی حدود دو دهه قهرمانی را به آکادمی این باشگاه آورد. آخرین قهرمانی در تیم‌های پایه پرسپولیس آنقدر دور بوده که در باشگاه هیچ‌کس از آن خبر ندارد اما گفته می‌شود همین تیم نوجوانان در سال 1381 با هدایت زنده‌یاد مجید سبزی به مقام قهرمانی تهران رسیده بود.
در واقع طی بیست و یک سال اخیر پرسپولیس در هیچ‌یک از رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوان و امید صاحب مقام قهرمانی نشده بود که این در مورد باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس که باید صاحب یکی از بهترین آکادمی‌های فوتبال در ایران باشد عجیب و باورنکردنی است. طی سه فصل گذشته تیم امید پرسپولیس با هدایت اسماعیل حلالی و بعد منصور هاشمی دو سه بار تا آستانه قهرمانی پیش رفت که در آخرین هفته‌ها ناکام ماند. تیم امید پرسپولیس در فصل جاری هم مدعی قهرمانی بود اما حضور بازیکنان مهم این تیم در تمرین بزرگسالان موجب شد در هفته‌های اخیر بلغزد و از شانس قهرمانی دور شود. در حال حاضر تیم امید پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل در رده سوم قرار دارد، تیم جوانان در رتبه پنجم و تیم نونهالان در رده چهارم جدول هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی