صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

گروه بهمن رقیب مهرسان در فینال لیگ بسکتبال زنان شد

وکیلی: امسال جبران می‌کنیم

پریسا غفاری
روزنامه نگار

تیم گروه بهمن تهران با 3 پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی به فینال لیگ برتر بسکتبال زنان صعود کرد. تیم‌های گروه بهمن تهران و آکادمی بسکتبال سحر در چهارمین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی، جمعه ۲۰ بهمن به مصاف هم رفتند که در پایان گروه بهمن 65 – 45 موفق به شکست حریف شد و با سه پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی فینالیست شد. مهلا عابدی، بازیکن 19 ساله تیم ملی بسکتبال و گروه بهمن به همراه نگین رسولی‌پور یکی از بازیکنان تأثیرگذار در فینالیست شدن گروه بهمن بود. تیمی که باید روز چهارشنبه 24 بهمن ماه به مصاف مهرسان، دیگر تیم دیدار پایانی برود. عابدی که بعد از فشار بازی حالش بد می‌شود بعد از بهبود خوشحالی‌اش را از صعود نشان می‌دهد و می‌گوید: «بازی سختی بود ولی استحقاق فینالیست شدن را داشتیم.»
اما فرناز طاهرپور، سرمربی تیم گروه بهمن در این بازی فشار زیادی روی خود احساس می‌کرد که مبادا فینالیست نشود. او بعد از عبور از گروه الف مرحله مقدماتی که همه آنها در جمع چهار تیم برتر بودند با برد روحیه‌بخش در دیدار چهارم نیمه نهایی گفت: «گروه مشکلی در مرحله مقدماتی داشتیم و در نیمه‌نهایی هم چهار بازی سخت انجام دادیم. آکادمی سحر تیم خوبی است که دو بازیکن خارجی خوش‌تکنیک داشت. همه می‌دانند که کیمیا یزدیان تهرانی نیز باتجربه و خوب است. هر چند مهسا تقی‌زاده گارد خوبشان آسیب دیده بود. در کل بازی برد و باخت دارد و خوشحالم که سهم برد مال ما بود. بازی فینال هم روز دیگری برای تیم ما است، ان‌شاءالله بتوانیم با شکست مهرسان قهرمان شویم چون خیلی بازی داشتیم و آماده‌ایم.»
در ضمن دلارام وکیلی، کاپیتان تیم گروه بهمن در خصوص این رقابت می‌گوید: «فکر می‌کنم سری سختی را پشت سر گذاشتیم، تیم بسیار خوبی بود. باید تبریک به آنها گفت ولی ما از ابتدا تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و فصل گذشته به خاطر یکسری بدشانسی به فینال نرسیدیم. امسال عزم‌مان را جزم کردیم و برایش عرق کردیم و تمرین زیاد انجام دادیم. به هر حال خوب بازی کردیم و توانستیم سری نیمه‌نهایی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»
او در ادامه به فینال مقابل مهرسان اشاره می‌کند: «مهرسان تیم خوبی است و ملی‌پوشان خوبی در اختیار دارد و امیدوارم که بازی جذاب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و سهم ما برد باشد و هر کسی حقش هست قهرمان شود.»
در این فصل دو تیم تازه‌وارد به نام‌های آکادمی سحر و مهرسان به نیمه‌نهایی رسیدند. وکیلی در پاسخ به این سؤال که قدمت تیم بر تازه‌واردی می‌چربد، می‌گوید: «اصلاً بحث قدمت نیست. هر چهار تیم پایانی بازیکنان خوبی دارند، مهرسان خارجی و ملی‌پوشان خوبی دارد. امیدوارم اسپانسرها بمانند و هر چقدر تعداد آنها بیشتر باشد ما هم خوشحال‌تریم و رقابت بیشتر و بهتری می‌کنیم. ان‌شاءالله که تازه‌واردها تیمداری‌شان را ادامه بدهند و سالیان سال در لیگ بمانند.»

جستجو
آرشیو تاریخی