صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و پانزده - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و پانزده - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

 

بازگشت به تمرین 10 روز قبل از مسابقه
تمرینات پرسپولیس در حالی از دیروز در تهران استارت خورده که بازی جمعه آنها مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی لغو شد و زمان دوری این تیم از مسابقه بیش از 5 هفته خواهد شد که این مسأله می‌تواند کیفیت تمرین را تحت تأثیر قرار دهد.
گفتنی است طبق برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ اعلام شده پرسپولیس پنجشنبه 26 بهمن ماه باید در اراک مقابل آلومینیوم این شهر در هفته شانزدهم لیگ برتر به میدان برود و این یعنی که بعد از بازگشت از دبی همچنان 9 روز دیگر تمرینات ادامه خواهد داشت تا این تیم به یک مسابقه رسمی برسد.
دیروز بازیکنان و اعضای تیم پس از استراحتی که در بازگشت از اردوی امارات داشتند، در ورزشگاه شهید کاظمی گرد هم آمدند تا تمرینات تهران را زیر نظر اوسمار لوس ویرا دنبال کنند.
تمرین از ساعت ۱۲ در سالن آغاز شد. بخش اول به مدت ۲۵ دقیقه با کشش و نرمش دنبال شد. پس از آن، بازیکنان وارد زمین شدند و در سه بخش به پاسکاری و حفظ توپ، شوتزنی و فوتبال درون تیمی پرداختند.


تعویق بازگشت وحدت به خاطر جشن ملی
وحدت هنانوف که همراه تیم ملی تاجیکستان، در نخستین حضور در جام ملت‌ها خوش درخشید، با هماهنگی کادر فنی و باشگاه، روز پنجشنبه به ایران خواهد آمد تا به تمرینات اضافه شود.
کادر فنی پرسپولیس با توجه به تعویق بازی در جام حذفی و برای استراحت دادن به این بازیکن که بعد از تعطیلی لیگ درگیر تمرینات و بازی‌های ملی کشورش بود و همچنین شرکت در جشنی که برای ایشان تدارک دیده‌اند، اجازه داد روز پنجشنبه به تهران بازگردد.
هنانوف قرار است همراه تیم ملی این کشور و در شهر دوشنبه در جشنی شرکت کند که رئیس‌جمهور تاجیکستان به افتخار تاریخ‌سازی آنها برای فوتبال آن کشور تدارک دیده است.

 
دستیار اوسمار تا آخر هفته می‌آید
بعد از توافق باشگاه پرسپولیس با رافائل گونزالوس تولدو، مربی برزیلی مد نظر اوسمار لوس ویرا قرار شد او به تهران بیاید و در تمرینات این تیم شرکت کند. با این وجود هنوز باشگاه پرسپولیس موفق نشده برای این مربی بلیت سفر به ایران را رزرو کند. تولدو در برزیل حضور دارد و فیکس کردن برنامه پروازها و ساعات آن در این سفر طولانی هماهنگی‌هایی را می‌طلبد که هنوز نهایی نشده است.
با توجه به فاصله زیاد برزیل تا ایران سفر تولدو احتمالاً دو بار ترانزیت خواهد داشت و او بعد از حضور در یک کشور اروپایی مثل آلمان و سپس حضور در ترکیه به تهران خواهد رسید که تنظیم ساعت پرواز و اخذ بلیت با توجه به پروازهای موجود کار دشواری است.
در عین حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این مربی احتمالاً تا آخر هفته در تهران خواهد بود و بعد از حضور در باشگاه قرارداد خود را رسمی خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی