صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و چهارده - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و چهارده - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

حذف موی‌تای ایران از مسابقات جهانی
ستاد برگزاری مسابقات شورای جهانی بوکس موی‌تای (WBC MuayThai) تیم ایران را حذف کرد.
به گزارش ایران ورزشی؛ در شرایطی که تیم‌های ملی موی‌تای ایران با ۱۲ مبارز در بخش مردان و 6 مبارز زنان به مسابقات جهانی موی‌تای در تایلند موسوم به 2024 Amazing MuayThai World Festival Thailand اعزام شده بودند، با تصمیم ستاد برگزاری مسابقات شورای جهانی بوکس موی‌تای (WBC MuayThai) از این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند.
 این تصمیم در حالی اتخاذ شد که مدال موی‌تای‌کاران ایران قطعی شده بود اما طبق شنیده‌ها به دلیل درگیری لفظی بعضی از اعضای تیم با مسئولان برگزاری مسابقات بر سر مراسم وزن‌کشی، تیم ایران به طور کامل از این مسابقات کنار گذاشته شد.
فرید نقدی، رئیس انجمن موی‌تای ایران در این باره می‌گوید: کادر فنی تلاش بسیاری کردند، اردوهای منظمی برگزار شد و در نهایت تیم قدرتمندی را به این دوره از مسابقات اعزام کردیم اما متأسفانه حتی پس از کسب نتایج بسیار مطلوب، سوءتفاهم پیش‌آمده بین دو نفر از اعضای تیم با کادر اجرایی مسابقات باعث این تصمیم ناگهانی شد. توقع حذف کل تیم را نداشتیم و انتظار داشتیم شورای جهانی صرفاً با خاطیان احتمالی برخورد کند. اعتراض خود را به‌صورت رسمی به مقامات مربوطه اعلام کردیم و منتظر نتیجه آن هستیم.
 مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
 مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با عنوان «حدیث سرآمدان»، صبح دیروز برگزار شد.
در این مراسم غفور کارگری رئیس کمیته پارالمپیک، شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، محمد پولادگر نایب رئیس کمیته پارالمپیک و معاون سابق وزیر ورزش، کمال جوانمرد دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تعدادی از مسئولان، مربیان و ورزشکاران حضور داشتند.
اول مراسم، حرکات ورزش زورخانه‌ای به نمایش درآمد و در ادامه نیز تعدادی از مسئولان سخنرانی کردند و از 67 چهره برتر فرهنگی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو تجلیل به عمل آمد.

شروع ثبت نام نوجوانان زیر 18 سال برای قهرمانی آسیا
ثبت‌نام از بازیکنان زیر 18 سال والیبال برای قهرمانی آسیای نوجوانان پسر دیروز شروع شد.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیای زیر 18 سال بحرین از 7 مردادماه شروع می‌شود و فدراسیون برای انتخاب تیم از بازیکنان مستعد با شرایط قدی 190 سانتیمتر برای دریافت کننده، 195 سانتیمتر برای مدافع میانی و قطر پاسور و 188 سانتیمتر برای پاسورها تا 20 بهمن ماه برای ثبت نام مهلت داده است. با پایان مهلت ثبت نام تاریخ شروع اردوی استعدادیابی اعلام می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی