صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سیزده - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سیزده - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

 

امروز جلسه اوسمار با درویش
پرسپولیس تاکنون عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن را به خدمت گرفته و مدیران این باشگاه با «ویلن موتا» مهاجم برزیلی تیم بانکوک تایلند هم به توافق شخصی رسیده‌اند اما هنوز حضور این بازیکن در پرسپولیس قطعی نشده است. اوسمار ویرا و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است فردا یکشنبه جلسه‌ای را برگزار و در خصوص آخرین وضعیت تیم صحبت‌هایی انجام شود. پیش از این اوسمار خواستار جذب دستیار خارجی هم برای خود شده بود که هنوز رایزنی مدیران این باشگاه با گزینه مدنظر این مربی برزیلی ادامه دارد. این احتمال هم وجود دارد که در صورت قطعی شدن حضور مهاجم برزیلی یک بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد قرار گیرد اما هنوز چیزی قطعی نشده است.
 
نوجوانان پرسپولیس یک امتیاز تا قهرمانی
تیم نوجوانان پرسپولیس در صورت پیروزی در دربی روز جمعه مقابل استقلال می‌توانست قهرمانی‌اش را قطعی کند اما این مهم به تعویق افتاد. با این تساوی بدون گل تیم نوجوانان پرسپولیس که توسط حسن خان‌محمدی هدایت می‌شود از 27 بازی صاحب 63 امتیاز شد و با توجه به اختلاف یازده امتیازی‌اش با تیم رده دومی کیا در فاصله سه هفته مانده تا پایان از سه بازی آینده خود تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد تا قهرمانی‌اش را قطعی کند.
 
طاهری می‌خواهد
با یحیی برگردد!
علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر چند باری در وزارت ورزش دیده شده است. شایعه شده او که گفته می‌شود با برخی از مسئولان وزارت ورزش ارتباط خوبی دارد یکی از گزینه‌های کیومرث هاشمی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس است. اگرچه در مورد مدیریت پرسپولیس فقط شخص وزیر ورزش تصمیم‌گیرنده نیست، در غیر این صورت درویش خیلی زودتر از اینها جای خود را به مدیر دیگری داده بود. گفته می‌شود طاهری در نظر دارد با برنامه‌ریزی بلندمدت به پرسپولیس بیاید و یکی از برنامه‌هایش نیز بازگرداندن یحیی گل‌محمدی است. برخلاف آنچه گفته می‌شود طاهری چندان تمایل ندارد در این مقطع برای بازگرداندن برانکو تلاش کند و به نزدیکانش اعلام کرده بهترین گزینه برای هدایت تیم فعلی یحیی است. مجمع عمومی باشگاه روز ۲۴ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد و در این نشست در رابطه با اعضای جدید هیأت مدیره این باشگاه و همچنین تغییر مالکیت آن نیز تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد.
 
مربی جدید با حقوق ماهی 10 هزار دلار
با آمدن بازیکن برزیلی یک نفر از لیست پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد که قرار است اوسمار بعد از مشورت با مدیریت باشگاه در این زمینه تصمیم‌گیری کند. همچنین رافائل تولدو که دستیار تاوارز در باشگاه صنعت نفت آبادان بود نیز قرار است به عنوان دستیار اول اوسمار به کادرفنی سرخ‌پوشان مشغول به کار شود. کار انتقال او به پرسپولیس نهایی شده و با حقوق ماهی ده هزار دلار به پرسپولیس می‌آید. این در حالی است که گفته می‌شود دستمزد او در تیم سابقش ماهی 5 هزار دلار بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی