صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و دوازده - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و دوازده - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

آخرین تمرین در دبی
سرخپوشان ایران پس از برگزاری اردوی تدارکاتی در شهر دبی، دیروز آخرین جلسه تمرینی خود را از ساعت ۱۱ در زمین شماره یک کمپ ایرانیان دبی آغاز کردند. ابتدا اوسمار در خصوص برنامه‌های تیم، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و تمرین نسبتاً سنگین روز جمعه با پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حمله به دروازه در قالب سه گروه و فوتبال درون تیمی در هوای مطبوع این شهر به مدت ۸۰ دقیقه برگزار شد. همه بازیکنان بدون مشکل در تمام بخش‌های تمرین شرکت داشتند و با آمادگی کامل، مراحل تمرینی را پشت سر گذاشتند. حدود ۲۰ هوادار، میهمان تمرین بودند و علاوه بر حمایت از تیم، با بازیکنان و اعضای تیم، عکس‌هایی به یادگار گرفتند. تیم پرسپولیس، امروز به تهران باز می‌گردد و تمرینات خود را برای ادامه بازی‌های لیگ و حضور در رقابت‌های جام حذفی پیگیری خواهد کرد. نخستین بازی پرسپولیس در شروع مسابقات، بازی مقابل نفت و گاز گچساران در اولین رقابت در جام حذفی خواهد بود.
 
بازی با شارجه لغو شد
در شرایطی که قرار بود پرسپولیس در دبی یک بازی تدارکاتی دیگر هم داشته باشد اما برنامه این تیم تغییر کرد. قرار بود پرسپولیس روز جمعه در شارجه به مصاف یکی از تیم‌های شارجه یا عجمان برود که برگزاری این بازی منتفی شد. مشخص نشد این بازی به چه دلیلی برگزار نشده اما بعید نیست شکست 5 بر صف مقابل شباب الاهلی با این مسأله بی‌ارتباط باشد. مشخص نشد دلیل اصلی لغو این بازی چه بوده و آیا از طرف پرسپولیس اتفاق افتاده یا حریف اماراتی اما در شرایطی که قرار بود این تیم در امارات دو بازی تدارکاتی انجام دهد به یک بازی پرحاشیه اکتفا و امروز به ایران باز خواهد گشت.
 
معاوضه وحدت منتفی شد
معاوضه وحدت هنانوف با محمد خدابنده‌لو با مخالفت دوباره اوسمار منتفی شد. پرسپولیس هنوز با مس رفسنجان بر سر مبلغ رضایتنامه برای انتقال محمد خدابنده‌لو به توافق نرسیده‌اند و اختلاف نظر وجود دارد. مسئولان کارخانه مس بر روی مبلغ رضایتنامه خدابنده‌لو نظراتی داده‌اند و باید دید در نهایت چه اتفاقی حاصل خواهد شد. تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای این خرید ادامه دارد و شاید امروز نهایی شود. در عین حال اگر بحث جذب خدابنده‌لو به هر دلیلی منتفی شود مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد چرا که دیگر گزینه‌های حانشینی سرلک در خط میانی هم جذب تیم‌های دیگر شده‌اند.

 مربیان برزیلی جدید در راه تهران
بعد از انتخاب اوسمار لوس‌ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، این مربی برزیلی نام یک دستیار تمرین‌دهنده و یک مربی گلرها را به باشگاه معرفی کرد تا کارهای مربوط به جذب آنها انجام شود. مدیران باشگاه پرسپولیس طی چند روز اخیر پیگیر مذاکره با این دو دستیار بودند و شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات خوبی هم بین باشگاه پرسپولیس و دستیاران مدنظر اوسمار انجام شده است. ظاهراً مربیان جدید پرسپولیس که آنها هم برزیلی هستند به زودی و طی امروز و فردا به تهران می‌آیند تا رسماً کار خود را شروع کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی