صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و یازده - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و یازده - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

سرمربی تیم ملی واترپلو:

بعیــــد است به انتخابی المپیک بر ویـــــــــم

بهنام پنام تاش سرمربی تیم ملی واترپلو امسال با دانشگاه آزاد در لیگ برتر حضور دارد، درحالی که تیمش تا به اینجای کار در رده چهارم جدول قرار دارد، حالا امیدوار است که در پایان لیگ، تیمش جزو 3 تیم بالای جدول باشد. درحالی که این روزها اردوهای تیم ملی تعطیل است، به گفته او اردوها مجدداً بعد از پایان لیگ از سر گرفته می‌شود اما به‌خاطر محدودیت بودجه و سطح بالای رقابت‌ها، ملی‌پوشان به انتخابی المپیک اعزام نخواهند شد.

فائزه زمانی
روزنامه نگار


  اوضاع تیم دانشگاه آزاد در لیگ امسال چطور است؟
به طور همزمان هم در لیگ جوانان و هم در لیگ بزرگسالان تیم داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم.
ما تیم را یک هفته مانده به مسابقات بستیم و امسال جوانگرایی داشتیم و سعی کردیم روی جوانان سرمایه‌گذاری کنیم.
از 19 بازیکنی که در تیم حضور دارند، 15 بازیکن زیر 20 سال هستند.
در لیگ جوانان فعلاً اول هستیم و در بزرگسالان چهارم و تمام تلاش‌مان این است که امسال جزو 3 تیم اول باشیم.
 سطح کیفی لیگ امسال را چطور می‌بینید؟
سطح لیگ امسال بد نیست. باید بگویم کیفیت تیم‌ها متوسط بوده و عالی نیست. از 7 تیمی که در لیگ حضور دارند 4 تیم خوب و 2 تیم جوان هستند و در تلاش برای کسب تجربه.
 گویا قراردادهای امسال کمی بهتر شده است.
باتوجه به اینکه لیگ امسال بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود، قراردادها پیشرفت کرده است اما هنوز جا دارد که بهتر شود. قرادادهای واترپلو اصلاً با باقی رشته‌های توپی قابل مقایسه نیست و مهم‌ترین دلیلش هم عدم پخش تلویزیونی است که اسپانسرها را فراری داده و باعث پایین بودن قراردادهای‌مان می‌شود.
 چه خبر از تیم ملی، اردوها چه زمانی شروع می‌شود؟
اردوهای تیم ملی با پایان لیگ شروع می‌شود. بنابر تصمیمی که به همراه میلاکوویچ مدیرفنی تیم‌های ملی گرفته‌ایم علاوه بر ملی‌پوشان، جمعی از منتخبین لیگ به اردوها دعوت خواهند شد و احتمالاً به چند تورنمنت اعزام خواهیم شد.
 تیم ملی توانایی حضور در فینال بازی‌های آسیایی ژاپن را دارد؟
همه این موضوعات بسته به بودجه و توان فدراسیون دارد. اگر سرمایه‌گذاری درستی داشته باشیم حتی می‌توانیم در فینال بازی‌های آسیایی ژاپن هم حضور داشته باشیم. برد ژاپن کمی دور از دسترس است، به هرحال سامورایی‌ها در المپیک حضور داشته‌اند و یک لول از سطح آسیا بالاترند. اما می‌توانیم روی برد قزاقستان و چین حساب کنیم به شرط اینکه برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.
 تیم ملی به انتخابی المپیک اعزام می‌شود؟
تیم اول بازی‌های آسیایی مستقیماً راهی المپیک شد و باقی تیم‌ها باید در انتخابی شرکت کنند. ما از نظر بودجه شرایط حضور در این مسابقات را نداریم و از طرفی هم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. بنابراین بعید می‌دانم بتوانیم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی