صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و یازده - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و یازده - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۴

بعد از انصراف دقیقی و شایعه حضور نویدکیا

بازگشت الهامی به مس رفسنجان منتفی شد

جعفر برزگر
روزنامه نگار

بعد از جدایی ساکت الهامی از مس رفسنجان، اتفاقات عجیبی پیرامون این تیم افتاد. ابتدا الهامی بابت فسخ یکطرفه قراردادش شکایت کرد. الهامی در ۱۵ بازی نیم فصل لیگ برتر به عنوان سرمربی مس رفسنجان فقط ۱۵ امتیاز به دست آورد و این تیم در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. مس رفسنجان از ۶ بازی پایانی خود در لیگ برتر با هدایت الهامی فقط یک تساوی و پنج باخت کسب کرد. واکنش‌ها به این نتایج در رفسنجان در نهایت مدیران باشگاه مس را مجاب کرد سرمربی خود را تغییر دهند.
باشگاه مس رفسنجان پس از فسخ یکطرفه قرارداد این سرمربی، خبر جدایی الهامی را به صورت رسمی اعلام و با سعید دقیقی سرمربی پیشین شمس‌آذر قزوین وارد مذاکره شد. دقیقی که حتی سر تمرین مس هم حاضر شده بود با چرخشی 180 درجه‌ای به قزوین برگشت. الهامی هم بیکار نماند و به جای شکایت در مجامع داخلی از مس رفسنجان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده تا فسخ یکطرفه قرارداد ۲ ساله این سرمربی، رفسنجانی‌ها را برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیز دچار چالش کند .همچنان که مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از بدهی ۲ هزار میلیارد ریالی این باشگاه خبر داده، معلوم نیست وضعیت بدهی‌های رفسنجانی‌ها با شکایت الهامی به کجا خواهد رسید.
در حالی که تمام تیم‌ها مشغول جذب بازیکن و انجام بازی‌های تدارکاتی هستند مسی‌ها هنوز سرمربی‌شان را انتخاب نکرده و اصلاً معلوم نیست چه روزی این مهم به سرانجام می‌رسد. آخرین خبر اینکه محرم نویدکیا گزینه جدید این تیم است. بعد از منتفی شدن حضور سعید دقیقی در مس رفسنجان، مدیران این باشگاه درصدد انتخاب سرمربی جدید هستند .محرم نویدکیا سرمربی دو فصل پیش سپاهان جدیدترین گزینه‌ای است که به فهرست مدیران مس اضافه شده، این در حالی است که باشگاه مس جهت عقد قرارداد با سرمربی جدید با ساکت الهامی برای جدایی به توافق برسد .
نویدکیا از صنعت نفت هم پیشنهاد داشت که در نهایت با مطرح شدن نام شفر، دیگر خبری از نویدکیا نشد. جالب‌تر اینکه نفتی‌ها هم هنوز سرمربی‌شان را انتخاب نکرده‌اند.
اما یک شایعه دیگر بازگشت احتمالی ساکت الهامی به رفسنجان است. از آنجا که فسخ قرارداد یکطرفه می‌تواند بار مالی زیادی برای این تیم به همراه داشته باشد بعید نیست که او را دوباره به باشگاه دعوت کرده و تا پایان قراردادش در این تیم بماند. به هر حال آنچه باید در این مقطع در اولویت قرار بگیرد زمان باقیمانده تا شروع لیگ است. مس اگر به این راحتی زمان را از دست بدهد و برای تقویت تیمش بازیکن نگیرد در نیم فصل دوم به مراتب مشکلاتش بیشتر هم خواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی