صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

نکونام: خودشان گفتند قلی‌زاده و جهانبخش را بخریم

می‌خواهند سر استقلال را ببرند

جواد نکونام روز گذشته در خصوص اردوی لغو شده استقلال و وضعیت بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: «می‌خواهم توضیح بدهم چون مالک اصلی این تیم، هواداران هستند. کسانی که در سرما و گرما از تیم حمایت می‌کنند. اگر استقلال توانست در نیم فصل اول قهرمان شود، آن هم برای من و کادر فنی استقلال اصلاً اهمیتی ندارد، به خاطر حضور هواداران و بازیکنان بود. از روز اول هم گفتم که اگر 13 بازیکن نیز داشتم، کارم را انجام می‌دهم.»

می‌خواهند قدرت‌نمایی کنند
وی ادامه داد: برخلاف صحبت‌هایی که تیم چهاردهم هم بشود برای ما مهم نیست ولی بیانیه امروز نشان داد که آنها منتظر هستند سر ما را ببرند. نامه‌ای‌ که از هیأت مدیره گرفتند بابت این است که هر موقع خواستند سرمربی را اخراج کنند. این مشخص است و بازیکنان و هواداران استقلال نشان دادند که لیاقت صدرنشینی را دارند. توجه ویژه‌ای باید به استقلال داشته باشیم. اگر نیم فصل اول هم قهرمان شدیم، فقط به خاطر بازیکنان و هواداران است. کسی خواهش می‌کنم چیزی را به نام خودش ثبت نکند چون از روز اول ما دعوا داشتیم. بازیکنان اعتصاب می‌کردند چون پول ندادند و آنها می‌گفتند چون اعتصاب کردید به شما پول نمی‌دهیم. لج و لجبازی و جنگ و دعوا بود. آنها می‌خواهند فقط قدرتشان را نشان بدهند.

گفته بودم بازیکن نگیرید به دبی نمی‌روم
سرمربی استقلال در خصوص اردوی دبی اظهار داشت: «بازی آخری که در تهران داشتیم، من علناً و رسمی گفتم که آقایان من اگر بازیکن نگیرم به دبی نمی‌روم. قرار نبود اردویی در دبی برگزار شود. یک پیشنهادی به من دادند و قرار شد 2 بازی دوستانه برگزار شود ولی وقتی بازیکن نگرفتیم، من خودم گفتم که نمی‌رویم. بعد جلساتی با مدیرعامل تیم برگزار شد که دوباره من درخواست اردوی خارج از کشور دادم. چند کشور را پیشنهاد دادم چون به تیم کمک می‌کرد. این موضوع هم منوط به خریدن بازیکن بود.»

خودشان گفتند برویم قلی‌زاده و جهانبخش را بخریم!
وی ادامه داد: «من یک سؤال می‌پرسم. ایشان خودشان به من گفتند که برویم علی قلی‌زاده و علیرضا جهانبخش را بخریم. من اصلاً تعجب کردم و پرسیدم که شما مگر پول دارید؟ گفت باید ما ستاره بخریم و من هم گفتم موافقم. او گفت که اول فصل با آنها صحبت کردم ولی گفتند که نمی‌خواهند به ایران بیایند ولی الان صحبت‌هایی انجام دادیم و برای همین من اسامی آنها را در لیست گذاشتم.»

اول فصل هم من لیست دادم و شما نخریدید
وی ادامه داد: «استقلال تهران که باشگاه بزرگی است و 2 بار قهرمان آسیا شده باید چه بازیکنی جذب کند. مثلاً رئال مادرید از کجا بازیکن می‌خرد؟ از بهترین‌های اروپا چون بهترین تیم لالیگاست. آیا رئال مادرید می‌رود یک بازیکن مازاد در لالیگا را بخرد؟ یا منچسترسیتی و منچستریونایتد. هر باشگاه بزرگی را که بگویید. ما هم یک باشگاه بزرگ از ایران هستیم. ما هم بازیکن بزرگ باید بگیریم. مگر تیم‌های دیگر بازیکن بزرگ نمی‌گیرند؟ اول فصل چه تیمی بازیکن بزرگ نگرفت؟ اول فصل هم شما نخریدید، من که لیست دادم.»
 
 

جستجو
آرشیو تاریخی