صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

استفاده از بازیکنان جدید ممنوع
باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی تاکنون عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفته اما این باشگاه فعلاً نمی‌تواند قرارداد این دو بازیکن جدید خود را ثبت کند. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز بدهی مالیاتی بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکرده، از همین رو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته است و تا پرداخت نشدن مالیات این گلر کروات، این باشگاه اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را در بازی‌های رسمی ندارد.
پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند که با پرداخت بدهی مالیاتی رادوشوویچ این مشکل را حل کنند تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود، این تیم در آغاز رقابت‌ها از این بازیکنان استفاده کند.

گاف ریگی در یکی از گل‌های خورده
در بازی تدارکاتی مقابل شباب الاهلی گئورگی گولسیانی هم فرصت این را پیدا کرد تا بعد از چند روز تمرین اختصاصی و بازگشت به کار گروهی در این بازی حضور پیدا کند. محمدمهدی احمدی نیز بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در نیمه دوم این بازی به میدان رفت. میلاد سورگی، عبدالکریم حسن و نبیل باهویی هم از جمله بازیکنانی بودند که در نیمه دوم به میدان رفتند. در این بازی امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس هر 5 گل را دریافت کرد و او هم مثل تمام همبازی‌های تیمش روز خوبی نداشت. طبق گزارش رسانه رسمی پرسپولیس در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵، روی اشتباه خط‌ هافبک در پاس به عقب، توپ به مهاجم حریف رسید که او دوباره در موقعیت تک به تک به گل رسید. این اشتباه را مسعود ریگی مرتکب شد.
 
عملکرد باهویی و یک خبر تکراری
عملکرد نبیل باهویی در پرسپولیس به گونه‌ای بوده که خیلی‌ها منتظر بودند این بازیکن در نیم فصل دوم از این تیم جدا شود اما در نهایت باهویی با پرسپولیس به اردوی امارات رفت.
این بازیکن روز یکشنبه و در جریان بازی با شباب الاهلی عملکرد ضعیفی داشت به طوری که دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا باز هم زیر تیغ انتقادات تند قرار بگیرد. درباره باهویی گفته می‌شود که اوسمار ویرا حسابی روی این بازیکن نکرده و شاید بزودی نام این بازیکن از لیست پرسپولیس خارج شود. البته باشگاه پرسپولیس احتمالاً این بار بی‌گدار به آب نخواهد زد و در صورتی که بتواند یک بازیکن جذب کند نام باهویی را از لیست خارج می‌کند.
 
ریکاوری پرسپولیس
با توجه به بازی تدارکاتی روز یکشنبه، دیروز در دو گروه تمرین کردند. این برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه به وقت محلی در زمین شماره یک باشگاه ایرانیان دوبی برگزار شد. یک گروه نفرات ترکیب اصلی بازی بودند که ریکاوری داشتند و گروه دیگر به مدت یک ساعت، به پاسکاری‌ها، حفظ توپ و مینی فوتبال پرداختند. این تمرین بازیکن مصدوم نداشت و در غیاب ۴ ملی‌پوش انجام شد.

جستجو
آرشیو تاریخی