صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشت - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشت - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

تور مازندران دوباره راه می‌افتد
تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران بعد از تعطیلی 8 ساله از سال آینده دوباره برگزار می‌شود.
رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در سفر یکروزه‌اش به مازندران با رجبی مدیرکل اداره ورزش این استان برای راه‌اندازی تور بین‌المللی مازندران رایزنی کرد. در این جلسه  محمود وفایی مدیرفنی فدراسیون و صابر اکبرزاده رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران و سایر معاونین ورزش استان هم حضور داشتند، با مذاکره درباره احیای دوباره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران بعد از وقفه 8 ساله، به توافق رسیدند که این تور اواخر اردیبهشت‌ماه سال آینده، قبل از قهرمانی آسیای قزاقستان در سه مرحله برگزار شود. تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران از سال 1403 با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.


جلسه مسئولان کمیته با رئیس فدراسیون کشتی
مسئولان کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون کشتی، راهکارهای حضور پر قدرت کشتی در المپیک پاریس را بررسی کردند. محمود خسروی‌وفا، سیدمناف هاشمی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون، محسن کاوه و حسن رنگرز سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان درباره برنامه‌های کشتی برای حضور در المپیک پاریس 2024 صحبت کردند. در این جلسه دو طرف درباره اردوها، اعزام‌ها و بدنسازی تیم‌های ملی کشتی بحث و تبادل نظر کردند. ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون در این جلسه با تشکر از کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک در عین حال که کار نظارتی را بر عهده دارد، کار حمایتی را نیز انجام می‌دهد. برای بهبود روند کارها و اشتراک نظرات، جلسات هفتگی با تشکیل یک کارگروه متشکل از سرمربیان تیم‌های ملی، سرپرست انستیتو و کارشناسان کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.» محمود خسروی‌وفا هم قول حمایت تمام قد از کشتی را داد: «نظرات کارشناسی در مورد برنامه‌های کشتی می‌تواند برای حل مسائل موجود راهگشا باشد.»


بازدید اسبقیان از سالن آفتاب انقلاب
محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش و قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برای رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا بازدید کرد. در این بازدید او بعد از صحبت صمیمانه با مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی از سیستم کمک داور ویدیویی در دوومیدانی ایران رونمایی کرد که قراراست در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور استفاده شود. در ادامه این بازدید، مهدی مبینی با گزارشی از اقدامات عمرانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در فرصت مانده تا رقابت‌های آسیایی، توضیحات فنی در خصوص بازسازی پیست تارتان، سالن تمرین، خوابگاه‌های ملی‌پوشان، تجهیزات فوتوفینیش، محوطه‌های سالن سرپوشیده و بکارگیری کارشناسان فنی از ورزش دوومیدانی برای همکاری داد.

جستجو
آرشیو تاریخی