صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشت - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشت - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

4/ 6 میلیارد به سقف پرسپولیس اضافه شد
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد جدایی بازیکنان و کادرفنی در نیم فصل، شش میلیارد و چهارصد میلیون تومان از تعهدات پرسپولیس را کاهش داد. باشگاه پرسپولیس در نامه رسمی به بازار پایه فرابورس اعلام کرده که تا روز چهارم بهمن، «باتوجه به نقل و انتقالات نیم فصل اعم از کادرفنی و بازیکنان به میزان 000/000/400/6 تومان مجموعاً از تعهدات شرکت کاسته شده است.» اشاره باشگاه پرسپولیس به جدایی یحیی گل‌محمدی و ننکا و البته سرلک و عمری است که به زعم این باشگاه، تعهدات سرخپوشان را کاهش دادند. محمد عمری قرارداد دو میلیاردی و سرلک ۱۵ میلیاردی با پرسپولیس داشت و جدایی آنها از نیم فصل 8 میلیارد تعهد پرسپولیس را کاهش داد. گل‌محمدی هم نیمی از قرارداد 24 میلیاردی را دریافت نمی‌کند که 12 میلیارد می‌شود و ننکا هم 80 هزار دلار از قرارداد 125 هزار دلاری را بخشید و جدا شد. در طرف مقابل عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس اضافه شدند که به ترتیب 10 و 8 میلیارد تومان برای نیم فصل دوم خواهند گرفت .با این حال اما نکته مهم این است که پرسپولیس حالا علاوه بر ده درصد افزایش سقف قرارداد، فرصت این را خواهد داشت که شش میلیارد را هم به سقف قراردادش بیفزاید تا ۴۰ میلیارد بیشتر در نقل و انتقالات هزینه کند.

مهاجرانی در اردوی پرسپولیس
حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، دیروز در باشگاه ایرانیان دبی حضور یافت و با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. در جریان این دیدار حشمت مهاجرانی، قهرمانی‌های پی‌در‌پی سرخپوشان ایران را تبریک گفت و برای موفقیت‌های روزافزون پرسپولیس در بازی‌های آتی آرزوی پیروزی کرد.

سیدجلال به اردو رسید
با اینکه قرار بود حسینی از روز شنبه در دبی حاضر باشد اما یک روز دیرتر به اردوی تیم خود پیوست. سیدجلال حسینی که پیش از این نیز به عنوان کادر فنی تیم در کنار سرخپوشان حضور داشت، بامداد دیروز به دبی رسید و به اردوی تیم اضافه شد .وی از دیروز بار دیگر در جمع سرخپوشان حاضر شد و در دور جدید تمرینات شرکت خواهد کرد.

بازگشت بشار منتفی است
گفته می‌شد بشار رسن که همراه با تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته و مذاکرات ابتدایی نیز با این هافبک صورت پذیرفته است اما تاکنون وی پاسخی به درخواست مدیران پرسپولیس نداشته است. رضا درویش در مصاحبه‌ای اعلام کرد پرسپولیس فقط دو بازیکن را در لیست نقل و انتقالات خود دارد که هر دو ایرانی هستند و خبری از جذب بازیکن خارجی نخواهد بود .به این ترتیب حداقل در مقطع فعلی بازگشت بشار رسن به پرسپولیس منتفی شده است. دو بازیکن داخلی هم محمد خدابنده‌لو و علی علیپور هستند که باشگاه پرسپولیس در پی انجام مقدمات جذب آنها است.

جستجو
آرشیو تاریخی