صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و شش - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و شش - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

 

مشکل خدابنده‌لو هنوز حل نشده
اگرچه مدیران مس رفسنجان و پرسپولیس صحبت‌هایی با هم داشتند و خود خدابنده‌لو نیز پیگیر است تا بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.
با این حال تصورات بر این است که انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس منتفی شده، اما این بازیکن همچنان پیگیر دریافت رضایتنامه‌اش است و در این خصوص با مدیران باشگاه و سعید دقیقی سرمربی این تیم گفت‌وگوهایی داشته است.
این اتفاقات در شرایطی رخ داده که سعید دقیقی هنوز به عنوان سرمربی جدید قرارداد خود را با مس رفسنجان امضا نکرده و مدیران باشگاه نیز با توجه به شرایط موجود فعلاً اجازه جدایی به بازیکنی را نداده‌اند.

درویش در مراسم سالگرد میناوند
مراسم سومین سالگرد مرگ زنده‌یاد مهرداد میناوند در حالی در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) برگزار شد که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز در این مراسم حضور داشت. درویش در این مراسم ضمن تسلیت برای فقدان بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سه سال است حضور فیزیکی ندارد اما یادش همیشه در خاطرات هست. این مجلس، مجلس تذکر است که یادمان باشد قدر همدیگر را بدانیم، چون بعد باید بیاییم اینجا و تأسف بخوریم که چرا قدرشان را ندانستیم. وی افزود: چیزی که مهرداد میناوند را از دیگران متمایز می‌کرد، صفات و اخلاق و منش معرفت‌گونه او بود. او همیشه به بزرگترش احترام می‌گذاشت و جایگاه ویژه‌ای داشت. به همین خاطر علاقه‌مندان او با وجود سرمای هوا و ترافیک شدید، خودشان را به مراسمش رساندند. امیدوارم ما قدردان بزرگترها باشیم تا بعداً تأسف نخوریم.


سه بازیکن مقابل پیکان خوب بودند
پرسپولیس قبل از رفتن به اردوی دبی در بازی تدارکاتی پیکان را شکست داد. مثل دیدار تدارکاتی قبلی اوسمار تیمش را با سیستم 1-3-2-4 به زمین فرستاد اما بعد از مصدومیت محمدمهدی احمدی و دیر بازگشتن گولسیانی و غیبت هنانوف و کنعانی‌زادگان این بار سهیل صحرائی به دفاع میانی رفت تا کنار فرشاد فرجی بازی کند و علی نعمتی در دفاع چپ ظاهر شد. بازیکنان اصلی پرسپولیس در این بازی تا زمانی که در میدان بودند نمایش متوسط اما بی‌نظمی را ارائه کردند و برنامه داشتند تا از فضای پشت سر مدافعان پیکان استفاده کنند. در بین بازیکنان پرسپولیس سینا اسدبیگی که پاس گل داد و دانیال اسماعیلی‌فر جزو خوب‌ها بودند، ضمن اینکه شهاب زاهدی هم تحرک خوبی داشت و تک گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد با وجود بازگشت عیسی آل‌کثیر همچنان می‌خواهد بازیکن اصلی باشد.
اتفاق جالب این مسابقه اینکه اوسمار ویرا در دقیقه 60 به یکباره یازده بازیکن ذخیره را جایگزین یازده بازیکن اصلی کرد که فقط نبیل باهویی بزرگسال بود. پیکان هم از حوالی دقیقه 65 تغییرات خود را آغاز کرد اما در ادامه مسابقه این تیم چند موقعیت گل داشت که مهرشاد اسدی دروازه‌بان سوم پرسپولیس مقابل این ضربات ایستادگی کرد و نمایش خوبی داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی