صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و پنج - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و پنج - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

سرلک و عمری در لباس سربازی

میلاد سرلک و محمد عمری دیروز بعد از صدور کد خدمت سربازی در پادگان نیروی دریایی شهر انزلی حاضر شدند و لباس نظامی به تن کردند. طبق بررسی‌ها قرار بود این دو بازیکن از عصر دیروز در تمرینات شاگردان تارتار شرکت کنندا .ین در حالی است که معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس پیش از این درباره جذب عمری اطلاعیه‌ای تذکرآمیز منتشر کرده بود .البته مسئولان باشگاه ملوان تأکید کردند که عقد قرارداد رسمی با عمری بعد استعلام از سازمان لیگ صورت می‌گیرد، ضمن اینکه باشگاه ملوان بعد از دریافت لیست سربازان با بازیکنان وارد مذاکره می‌شود.

تمرین سبک  زیر باران
سرخپوشان ایران از ساعت ۱۲ دیروز به مدت یک ساعت تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. این تمرین در هوای بارانی انجام شد و با توجه به بازی دوستانه‌ای که در پیش است، سبک‌تر از روزهای قبل انجام شد.محمدمهدی احمدی به دلیل مصدومیت تمرین اختصاصی داشت و گئورگی گولسیانی هم با توجه به زمانی که باید از آخرین تزریق بگذرد با نظر کادر پزشکی در روزهای آینده به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. مرور برنامه‌های تاکتیکی و کار روی ضربات شروع مجدد از جمله برنامه‌های تمرینی دیروز بود.

لیست خارجی‌ها پر شده
طبق قانون فصل جاری لیگ برتر هر تیم حاضر در این رقابت‌ها می‌تواند حداکثر شش بازیکن خارجی داشته باشد، با این تبصره که بازیکنان لژیونر ایرانی که از تیم‌های خارجی به تیم‌های داخلی پیوسته باشند نیز سهمیه خارجی محسوب می‌شوند. در حال حاضر پرسپولیس نبیل باهویی، گئورگی گولسیانی و وحدت هنانوف را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار دارد، ضمن اینکه شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی‌زادگان که از لیگ‌های اوکراین و قطر به پرسپولیس پیوسته‌اند نیز سهمیه خارجی محسوب می‌شوند. در عین حال عبدالکریم حسن ‌ششمین بازیکن خارجی پرسپولیس خواهد بود و سهمیه خارجی این تیم پر خواهد شد. با این حساب اگر قرار باشد این باشگاه بازیکن خارجی دیگری جذب کند باید حتماً یکی از نفرات فوق را از لیست خارج کند .طی روزهای اخیر بحث بازگشت علی علیپور به پرسپولیس مطرح شده و چنانچه قرار باشد او به پرسپولیس بیاید باید بازیکنی مثل نبیل باهویی یا وحدت هنانوف از لیست خارج شود.


حریفان تدارکاتی اردو مشخص نشده
پرسپولیس امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل پیکان بازی خواهد کرد و فردا برای برپایی یک اردوی ده روزه راهی دبی می‌شود. قرار است در این اردو سرخ‌ها دو بازی تدارکاتی انجام دهند اما هنوز نه زمان دقیق این بازی‌ها مشخص شده نه مشخص است این دو بازی مقابل چه تیم‌هایی برگزار می‌شود. پرسپولیس در زمان حضور در دبی در باشگاه ایرانیان اقامت خواهد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی