بازگشت به خانه یا ماندن در صحرا؟

به گزارش RMC Sport، باشگاه المپیک لیون قصد جذب کریم بنزما، مهاجم سابقش را دارد اما به خدمت گرفتن این بازیکن 36 ساله برای باشگاه فرانسوی بسیار پیچیده است. در واقع لیون با وجود روابط خوب مالکانش (هولدینگ Eagle) با سعودی‌ها، نمی‌تواند دستمزد بالای بنزما را پرداخت کند و علاوه بر این سران لیگ این کشور نیز به راحتی نمی‌خواهند مجوز جدایی فاتح توپ طلای 2022 تنها 6 ماه پس از جذب پر هزینه او را صادر کنند.
از طرفی فابریتزیو رومانو در گزارشی مدعی شده که هیچ پیشرفتی در روند مذاکرات کریم بنزما و باشگاه الاتحاد صورت نگرفته و مهاجم فرانسوی همچنان به جدایی از این تیم اصرار دارد. بنزما در تابستان ۲۰۲۳ به صورت آزاد و با قراردادی سه ساله به الاتحاد پیوست اما تنها شش ماه بعد از این انتقال، به دنبال یافتن راهی برای خروج از عربستان و بازگشت به فوتبال اروپا می‌گردد.
  مسئولان لیگ حرفه‌ای عربستان که نمی‌خواهند برنده توپ طلای ۲۰۲۳ را از دست بدهند، به بنزما پیشنهاد کرده‌اند که به باشگاه عربستانی دیگری بپیوندد و فوتبالش را هر طور که شده، در این کشور ادامه دهد اما آنها هنوز پاسخی از سوی مهاجم سابق رئال مادرید دریافت نکرده‌اند.
کریم بنزما در صورتی که بخواهد به اروپا بازگردد، باید دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی