صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و چهار - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و چهار - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

بازگشت پیروانی و گولسیانی به تمرین
پیش از شروع تمرین دیروز پرسپولیس بازیکنان در جلسه فنی حضور یافتند و اوسمار ویرا دقایقی برای آنها صحبت کرد.
تمرین از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد. افشین پیروانی و گئورگی گولسیانی که با هماهنگی‌های قبلی با باشگاه به مرخصی رفته بودند، از دیروز در تمرینات تیم حضور یافتند که گولسیانی زیر نظر مربی بدنساز تیم به تمرینات اختصاصی پرداخت.
نبیل باهویی هم دیروز به تمرینات گروهی برگشت و محمد‌مهدی احمدی نیز به دلیل مصدومیت، برنامه‌های ویژه خود را انجام داد.
ملی‌پوشان پرسپولیس هم که در اردوی تیم ملی و رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارند، از غایبان تمرینات هستند.
پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، تمرینات اختصاصی برای مدافعان و مهاجمان به صورت مجزا و فوتبال درون تیمی، بخش‌های مختلف تمرین ۷۵ دقیقه‌ای دیروز بود که زیر نظر کادر‌فنی انجام شد.
گفتنی است پرسپولیس فردا در یک بازی تدارکاتی پشت درهای بسته مقابل پیکان بازی خواهد کرد و پنجشنبه راهی دبی می‌شود.
 
احمدی در دبی به تمرین برمی‌گردد
علی اعظم فیزیوتراپ پرسپولیس درباره مصدومیت محمدمهدی احمدی توضیح داد: «ضربه‌ای که به پای این بازیکن خورد شدت زیادی داشت. این ضربه روی مچ پای این بازیکن برخورد کرد و همان موقع تعویض شد تا درمان مقدماتی روی پایش انجام شود.»
وی ادامه داد: «در ابتدا ما مشکوک به آسیب بافت سخت استخوانی بودیم که خوشبختانه با عکسبرداری مشخص شد شکستگی وجود ندارد اما آسیب بافت نرم ایشان شدید است و نیاز به چند روز استراحت و آب درمانی دارد تا خطرناک نشود.»
فیزیوتراپ پرسپولیس گفت: «چهار، پنج روزی طول می‌کشد تا با توجه به تورمی که پای این بازیکن دارد درد او کمتر شده و به تمرین برگردد.»
با این حساب مدافع چپ پرسپولیس بازی تدارکاتی مقابل پیکان را از دست می‌دهد و از اردوی دبی به تمرینات باز خواهد گشت.
 
مشکل ممنوع‌الخروجی عالیشاه به خاطر چک
باشگاه پرسپولیس پیش از سفر به امارات و در شرایطی که در حال جمع‌آوری پاسپورت‌ها برای حضور در این کشور است، با مشکل ممنوع‌الخروجی چند بازیکن خود مواجه است. یکی از این بازیکنان امید عالیشاه کاپیتان اول سرخ‌هاست. مشکل ممنوع‌الخروجی عالیشاه مربوط به مسأله مالی و برگشت خوردن یکی از چک‌هایش است. کاپیتان پرسپولیس که روی حساب وعده باشگاه برای پرداخت مطالبات چک کشیده بود، با عدم پرداخت آن اکنون با دردسر مواجه شده و احتمالاً قادر به همراهی این تیم در سفر به امارات نخواهد شد. برخی از بازیکنان پرسپولیس البته از فصل گذشته بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و حساب خالی باشگاه در این روزها نیز نگرانی بزرگی برای آنها شکل داده است. اما شاید این بدترین اتفاق برای عالیشاه باشد که در روزهایی که این تیم سرمربی خود را نیز هنوز مشخص نکرده، کاپیتانش را نیز در اردوی امارات به همراه نداشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی