صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و دو - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و دو - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

معرفی برترین‌ اسکیت‌بازان آلپاین
مسابقات اسکیت آلپاین دستجات آزاد مردان با قهرمانی جدیدیان و کریمی تمام شد. در این دوره اسکیت‌بازان ماده پارالل اسلالوم هفت استان تهران، مازندران، قم، سمنان، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی به میزبانی مازندران با هم رقابت کردند  که ابراهیم جدیدیان، نریمان نقدیان و رشید کیانفر در قسمت بزرگسالان اول تا سوم شدند. مقام اول تا سوم جوانان هم به ترتیب به بنیامین کریمی و محمدامین پرورش رسید.

برزیل؛ آخرین فرصت تیراندازان برای سهمیه المپیک
تیراندازی ایران تاکنون چهار سهمیه المپیک پاریس گرفته  و باید دید تیراندازان در تنها فرصت مانده می‌توانند تعداد سهمیه‌های ایران را افزایش دهند؟ مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در آسیا (در ماده تفنگ و تپانچه) به پایان رسید و تیم ملی تیراندازی ایران با ۱۳ نماینده در این مسابقات شرکت کرد. این مسابقات آخرین فرصت آسیایی توزیع سهمیه المپیک پاریس بود اما در پایان تنها فاطمه امینی توانست در تفنگ بادی صاحب سهمیه شود. پیش از قهرمانی آسیا در جاکارتا سه رویداد توزیع سهمیه المپیک انجام شده بود که هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر زنان در مسابقات قهرمانی جهان مصر ۲۰۲۲ و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ بادی زنان در مسابقات قهرمانی جهان باکو ۲۰۲۲ صاحب سهمیه شدند. تیراندازان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کره نتوانستند سهمیه‌ای کسب کنند. جاکارتا هم آخرین فرصت آسیایی برای توزیع سهمیه المپیک بود اما تیراندازان ایرانی نتوانستند از این فرصت به خوبی استفاده کنند و تنها یک سهمیه در تفنگ بادی توسط فاطمه امینی کسب شد.
بنابراین تپانچه و تفنگ ایران تاکنون سه سهمیه المپیک پاریس را دارند و مسابقات جهانی برزیل آخرین فرصت توزیع سهمیه در این دو ماده است.

قهرمانی نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هاکی
تیم نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر هاکی سالنی شد. تیم نفت و گاز گچساران دیروز در دیدار فینال لیگ برتر هاکی سالنی با پیروزی 6 بر 3 مقابل ایلام قهرمان دوره گذشته به مقام قهرمانی چهاردهمین دوره این رقابت‌ها که به نام جام «مقاومت غزه» بود، دست یافت. تیم‌های الوند نوین همدان میزبان رقابت‌ها و شهرداری کرمانشاه نیز به‌صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند. در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز، محسن پاسبان سرپرست دبیری فدراسیون هاکی، ساسان قدیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون هاکی، علی ضمیری معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان، امیر میرزایی سرپرست کل مسابقات، امیر چهاردولی سرپرست فنی مسابقات و حسین ترابی نماینده فدراسیون حضور داشتند. نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی هاکی سالنی جهت آمادگی برای مسابقات قهرمانی هاکی سالنی آسیا دعوت می‌شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی