صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و دو - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و دو - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

کلاس پزشکی در محل تمرین پرسپولیس
پرسپولیس که روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف تیم چادرملو، صدرنشین لیگ آزادگان رفته بود دیروز از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرد .پیش از شروع تمرین، کلاس پزشکی با حضور خانم هراتیان رئیس ایفمارک برای اعضای تیم برگزار شد. این کلاس از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا است که باید در چند بخش با عناوین مختلف برگزار و به بازیکنان و اعضای تیم منتقل گردد.
بعد از پایان کلاس پزشکی، تمرین آغاز شد و با توجه به اینکه روز جمعه، پرسپولیس در یک دیدار دوستانه به میدان رفته بود، تمرین دیروز سبک انجام شد .بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌ها به انجام کار با توپ پرداختند. پاسکاری‌های ترکیبی و فوتبال دستگرمی سبک در دستور کار قرار گرفت.
نبیل باهویی کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. غایبان هم ملی‌پوشان و گئورگی گولسیانی بودند.

پیروانی و گولسیانی امروز برمی‌گردند
افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس درست بعد از بازی با مس رفسنجان به تهران رفت و راهی مسافرت خارجی شد تا در کنار خانواده‌اش باشد. هفته گذشته باشگاه پرسپولیس خبر داد پیروانی تا آخر هفته به تهران باز خواهد گشت و در تمرینات شرکت خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد چرا که ظاهراً زمان بازگشت مدیر سرخ‌ها چند روزی به عقب افتاد. با این وجود گفته می‌شود به احتمال زیاد پیروانی یکشنبه (امروز) در تهران خواهد بود و در تمرین تیمش حاضر می‌شود.
همچنین قرار بود تا آخر هفته گذشته گئورگی گولسیانی در تهران باشد و به تمرینات پرسپولیس اضافه شود که ماجرای تزریق آمپول به زانوی او هم باعث شد زمان بیشتری در کشورش بماند اما در مورد او هم گفته شده طی دو روز آینده در تهران خواهد بود و می‌تواند به تمرین پرسپولیس اضافه شود.
با بازگشت گولسیانی و پیروانی تیم پرسپولیس که این روزها با کادر فنی کم تعدادتر و بازیکنان کمتری تمرین می‌کند سر و شکل بهتری خواهد گرفت و طی روزهای آینده همه اعضای تیم منتظر حضور بازیکنان جدید و البته سرمربی جدید خواهند بود.

مصدومیت احمدی جدی نیست
در جریان بازی تدارکاتی روز جمعه پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان محمدمهدی احمدی مدافع چپ پرسپولیس در اواخر نیمه نخست این بازی از ناحیه مچ پا آسیب دید و از زمین بیرون برده شد. با در نظر گرفتن اینکه احمدی سریع به رختکن برده شد تا مداوای اولیه روی او انجام بگیرد به نظر می‌رسید مصدومیت او جدی است اما گفته می‌شود مشکل او حاد نیست.
عصر جمعه عکسبرداری و معاینات لازم از مچ پای این بازیکن انجام شده و با توجه به اینکه شکستگی دیده نشده و تنها یک ضرب‌ خوردگی ساده بوده آسیب او جدی نیست. با این شرایط به نظر می‌رسد این بازیکن بعد از یکی دو روز بتواند دوباره با تیمش تمرین کند.

جستجو
آرشیو تاریخی