به جایگاه سرپرستی استقلال توهین شد؟

نکونام دلجویی نکند، سامره برنمی‌گردد


جزئیات تازه‌ای از دلیل استعفای سامره از سرپرستی تیم استقلال به دست آمده که جالب توجه است. چند روز قبل از اینکه سامره اقدام به استعفا از سمت خود در باشگاه استقلال کند نشستی میان او و سرمربی استقلال برگزار شد که در آن نشست حرف‌هایی از زبان نکونام بیرون آمد که دلخوری شدید علی سامره از سرمربی استقلال را به دنبال داشته است.
گفته می‌شود سامره حرف‌های نکونام را به نوعی توهین به جایگاه سرپرستی تیم استقلال تلقی کرده و به همین دلیل روز گذشته استعفا داد.
اینکه نکونام در آن جلسه چه صحبت‌هایی خطاب به سامره انجام داده که سرپرست استقلال تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود کرده شاید در این برهه چندان مهم نباشد، اما آنچه اهمیت دارد این است که سامره آن اظهارات را توهین مستقیم به جایگاه سرپرستی باشگاه استقلال می‌داند و به برخی از نزدیکان خود گفته تا زمانی که نکونام بابت آن اظهارات دلجویی نکند هرگز راضی به بازگشت به این سمت نخواهد بود. حالا باید دید جواد نکونام که قطعاً در جریان عمق ناراحتی سامره قرار دارد و خودش هم خوب می‌داند که در آن نشست چه جملاتی را به زبان آورده، آیا اقدامی در راستای بازگشت سامره به نیمکت استقلال انجام خواهد داد یا  ترجیح می‌دهد مانند ۲۴ ساعت گذشته همچنان موضع سکوت اختیار کند؟! نکته بسیار تأمل برانگیز درباره ماجرای استعفای اخیر سامره از سمت سرپرستی استقلال این است که برخی در باشگاه استقلال ادعا کرده‌اند که شاید سامره پیشنهاد جدیدی دارد که چنین اقدامی انجام داده، در حالی که گفته می‌شود سامره هیچ پیشنهادی ندارد و استعفای اخیر را فقط به دلیل اظهارات سرمربی استقلال در آن جلسه رسانه‌ای کرده است. به هر حال شنیده‌ها از این ماجرا اخبار خوشی را به گوش‌مان نمی‌رساند و حتی سامره در یک محفل خصوصی اعلام کرد حتی اگر نکونام از او دلجویی کند باز هم دیگر حاضر نیست در چنین شرایطی مسئولیت سرپرستی تیم را به عهده بگیرد. سامره حتی به خطیر گفته مسئولیت دیگری در باشگاه استقلال به او بدهد و سرپرست دیگری را برای تیم انتخاب کند که باید دید در روزهای آتی اگر آتش خشم سامره فروکش کند آیا او راضی به بازگشت خواهد بود و یا اینکه اساساً نکونام اقدامی در این راستا انجام خواهد داد یا خیر؟!

جستجو
آرشیو تاریخی