صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد - ۲۸ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد - ۲۸ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

سیمئونه: تونل افتخار نمی‌زنیم

آنچلوتی: مهم نیست!


ایمان گودرزی
روزنامه‌نگار
رئال مادرید امشب در مرحله یک هشتم کوپا دل ری به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود. کارلو آنچلوتی و دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار مهم حاضر شدند و به سؤال خبرنگاران پاسخ دادند که در ادامه آن را می‌خوانیم.

آنچلوتی: دربی در خانه اتلتیکو پیچیده است

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی در مورد آخرین شرایط تیم  گفت: تیم شرایط خوبی دارد. بازی فردا بسیار سخت خواهد بود. آنها در خانه قوی هستند و این همه چیز را پیچیده‌تر می‌کند.
  تغییرات؟
خواهیم دید، بهترین ترکیب ممکن را به میدان می‌فرستیم.
  رودریگو؟
او در بهترین سطح خود بازی می‌کند و تعیین‌کننده است.
  براهیم دیاز؟
او با تجربه، قدرت و دانش تاکتیکی بهتری از ایتالیا برگشته است.
   والورده؟
او به من گفته اهمیتی ندارد در چه پستی به او بازی می‌دهم، در خدمت تیم است. او برای ما ضروری است. من نیز اهمیتی نمی‌دهم او در چه پستی بازی می‌کند.
  وینیسیوس و صحبت‌های او؟
او به بهترین سطح خود برگشته است. او به زمان نیاز داشت. او یاد گرفته که بیشتر در مرکز زمین بازی کند و این اتفاق او را خطرناک‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر می‌کند. صحبت‌های او را بیش از هت‌تریکش دوست داشتم.
  ژاوی؟
هیچ کسی را در شرایط سخت قرار نمی‌دهم. فکر می‌کنم ژاوی عملکردی عالی داشته و به تمام همکارانم احترام می‌گذارم.
  روند بدون شکست تیم؟
جو درون باشگاه و رختکن را دوست دارم. این روحیه تیمی قوی موفقیت است. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و ایده‌های مشخصی داریم. من این را نمی‌گویم، ساکی دیروز پشت تلفن این حرف‌ها را به من زد.
  خطر؟
وقتی نتوانید به چیزی که می‌خواهید برسید، این اتفاق می‌افتد. این روند خوبی است اما یک روز متوقف خواهد شد. غیرممکن است که تا ابد تمام بازی‌ها را ببریم. روند شکست‌ناپذیری ما ممکن است به پایان برسد، اما مهم‌ترین نکته این است که چطور با آن برخورد کنیم و واکنش نشان دهیم.
  کارواخال؟
او در پست خود استاد است.
  تونل افتخار نزدن اتلتیکو؟
ما به تصمیم آنها احترام خواهیم گذاشت، اگر این کار را بکنند فوق‌العاده است و اگر نکنند هم عالی است، چیز مهمی نیست...

سیمئونه:  دربی بازی ذهن‌ها خواهد بود

سرمربی اتلتیکو، در نشست خبری پیش از این بازی درباره شکست مقابل رئال در سوپرجام گفت: همانطور که بعد از بازی گفتم، بازی خوبی انجام دادیم، در وقت اضافه اتفاقاتی افتاد و آنها موفق شدند پیروز شوند و به فینال برسند که باعث قهرمانی آنها شد.
  انتظار جو ورزشگاه؟
این فقط یک رویارویی معمولی نیست و بازی حذفی است. ما به حمایت طرفداران نیاز داریم و سعی می‌کنیم از داخل زمین هم به آنها انرژی بدهیم. امیدوارم که بازی به بازی بهتر شویم.
  رقابت با رئال؟
ما به دنبال ضربه زدن به آنها هستیم و آنها با انرژی مثبت قهرمانی در سوپرجام، به مصاف بهترین رقیب‌شان خواهند رفت. از نظر فیزیکی نسبت به مادرید پایین‌تر هستیم. اگر در مورد ویژگی‌های بدنی آنها صحبت کنیم، بازیکنان قدرتمندی دارند اما بازی فردا به سرعت ذهنی بستگی دارد.
  عملکرد دفاعی؟
بازیکنان آنها همیشه در دوئل هستند و هر کسی که موفق شود بیشتر برنده شود، شانس بیشتری برای برنده شدن دارد، هر چه دوئل‌های بیشتری را ببریم، بیشتر پیشرفت خواهیم کرد.
  یادگیری؟
حریف ما خیلی خوب بازی می‌کند، در فضاهای خالی خطرناک است و بدون داشتن توپ هم می‌توانند برنده شوند، این مربوط به سلسله مراتب است نه شانس. به محض اینکه بتوانیم در دفاع رو به جلو حرکت کنیم، تیم پیشرفت زیادی خواهد کرد.
  تونل افتخار؟
فکر می‌کنم نظرمان نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است، همیشه احترام زیادی برای مربی به عنوان یک همکار وجود دارد، اما طرفداران ما همیشه جلوتر از بقیه هستند، احترام به آنها حرف اول را می‌زند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی