صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد - ۲۸ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد - ۲۸ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

قرارداد ننکا رسماً فسخ شد
مربی دروازه‌بانی پرسپولیس پس از درخواستی که داشت، برای اقاله همکاری خود با باشگاهش به توافق رسید و اسناد مربوط به آن، دیروز به امضا رسید.
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خبر داد: «ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو ملقب به ننکا، مربی دروازه‌بانی این تیم با باشگاه برای جدایی توافقی و پایان همکاری به توافق رسید و به این ترتیب پایان فعالیت ایشان در این باشگاه اعلام می‌شود.
ننکا از مربیان ارزشمند است که در فوتبال ایران حضور پیدا کرد و به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی از باشگاه خواسته بود با جدایی وی موافقت شود. وی قبل از حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برای مدت ۲۰ سال در باشگاه‌های معتبر فوتبال قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت داشت.
از ولسلی ننکا به خاطر زحمات و تلاش‌هایش در پرسپولیس، ایفای نقش در کسب سه‌گانه قهرمانی و کمک به ایجاد تعریفی مدرن و جدید از پست دروازه‌بانی در فوتبال ایران سپاسگزاریم و برای او در زندگی شخصی و ادامه مسیر حرفه‌ای زندگی‌اش، آرزوی موفقیت داریم.»


معروف‌بیگی و رنجبری بدون مشکل در لیگ برتر
باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه دو بازیکن جوان و ناشناخته به خدمت گرفت تا در بحث آینده‌نگری هم گامی برداشته باشد.
مبین رنجبری به عنوان آقای گل رده امیدها و نیما معروف بیگی مدافع کناری 21 ساله که هر دو نفر در تیم عقاب تهران بازی می‌کردند از عصر دیروز پرسپولیسی شدند و با شادی و شعف خاصی انگشت‌های استامپ خورده خود به رنگ قرمز را به خبرنگاران مقابل باشگاه نشان دادند. با این وجود دیروز شایعه شد چون این دو بازیکن در نیم فصل دوم لیگ امیدهای تهران بازی کرده‌اند نمی‌توانند برای تیم امید یا بزرگسالان پرسپولیس بازی کنند و برای فصل بعد در لیست زیر ۲۳ ساله‌های پرسپولیس قرار می‌گیرند. همچنین گفته شد این دو بازیکن تا پایان فصل برای امیدهای عقاب بازی خواهند کرد تا مدت سربازی‌شان را طی کنند اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با تکذیب این شایعه اعلام کرد هر دو بازیکن قادرند در نیم فصل دوم برای پرسپولیس در رده بزرگسالان به میدان بروند و مانعی وجود ندارد اما در لیگ امیدها نمی‌توانند بازی کنند .
گفتنی است این دو بازیکن از جمله نفراتی بودند که یحیی گل‌محمدی در جریان حضورشان در پرسپولیس نبود و باشگاه بعد از جدایی گل‌محمدی و در جهت استفاده از نیروهای جوان آنها را شناسایی و به خدمت گرفت، ضمن اینکه قرار نبود انتقال آنها به پرسپولیس رسانه‌ای شود و هنوز این باشگاه رسماً خبر جذب آنها را اعلام نکرده است.


وداع احساسی ننکا با بیرو
ولسلی ننکا مربی برزیلی پس از جدایی از پرسپولیس در پست اینستاگرامی خود خطاب به بیرانوند نوشت: «علی فقط می‌خواهم از تو خیلی تشکر کنم بابت زمان‌ شگفت‌انگیزی که با هم داشتیم، همه فداکاری‌هایت و نمایشت. دل من برایت خیلی تنگ خواهد شد برادر.»
احمد گوهری دروازه‌بان فصل قبل پرسپولیس هم برای ننکا پست خداحافظی گذاشت و از او تشکر کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی