صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد - ۲۸ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد - ۲۸ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

عمان رباط صلیبی داد
عمان در دیدار مقابل عربستان در حالی که با یک گل پیش بود، دو بر یک شکست خورد. تمیم البلوشی در دقیقه 73 وارد زمین مسابقه شد، ولی در دقیقه 87 جای خود را به علی البوسعیدی داد. کادر پزشکی عمان از طریق اکانت رسمی تیم ملی این کشور در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، ضمن آرزوی بازگشت سریع البلوشی به میادین، نتایج آزمایشات را اعلام کرد.
بدین ترتیب مشخص شد که بازیکن تیم فوتبال السیب عمان دچار پارگی رباط صلیبی زانو شده و بدین ترتیب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و ادامه فصل را به طور کامل از دست داد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان در مصاحبه با شبکه ورزش این کشور، از مصدومیت البلوشی ابراز نگرانی کرد، به ویژه اینکه این بازیکن دقایقی پس از حضور در میدان، به دلیل آسیب‌دیدگی زمین بازی را ترک کرد.

 
دعوای عجیب در بازی چین – لبنان
در جریان بازی حساس و نزدیک چین و لبنان در یک صحنه مصطفی متر گلر لبنان، پس از احساس مصدومیت اقدام به بیرون زدن توپ کرد اما ضربه او شدت کافی را نداشت و توپ در جریان مسابقه ماند و بازیکنان چین همان توپ را تبدیل به فرصت و ایجاد موقعیت کردند و پس از بیرون رفتن توپ بازیکنان لبنان واکنش شدیدی نسبت به رفتار چینی‌ها داشتند و دقایقی بازی با حواشی زیادی روبه‌رو شد.
باسل جرادی اولین بازیکنی بود که به سمت ژی پنگ فی هجوم برد و با دخالت دیگر بازیکنان دو تیم درگیری شدت بالاتری گرفت اما داور مسابقه این صحنه را بدون دادن کارت زرد یا قرمز مدیریت کرد و خاتمه داد.
 

ستاره کره جنوبی مصدوم نیست
در جریان تمرین دیروز تیم ملی کره جنوبی، زمانی که بازیکنان کره مشغول نرم‌دوی بودند، سون هیونگ مین ستاره کره‌ای فوتبال آسیا و کاپیتان این تیم زانوی پای چپش را بسته بود. یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره درباره وضعیت سلامتی سون هیونگ مین گفت: ما از بازی دوستانه سال قبل با ولز تصاویر بسیار زیادی داریم که آن آخرین تمرین سون قبل از مصدومیتش بود. پس از آن طی این یک سال او هیچ مصدومیتی نداشته و اکنون در سلامت کامل است. در واقع طبق گزارش رسانه‌های کره‌ای این اتفاق یک روش در لیگ برتر انگلیس است که سون هیونگ مین به آن عادت پیدا کرده؛ این روش برای درمان نیست و قصد از این باندپیچی پیشگیری است.
 

دعوت البلیهی به حمایت از مانچینی
علی البلیهی که گل پیروزی‌بخش عربستان مقابل عمان  را به ثمر رساند، پس از پایان بازی در اظهاراتی از هواداران عربستان خواست پشت تیم بایستند و به صحبت‌های خارج از زمین توجهی نکنند: امیدوارم هواداران، رسانه‌ها و همه در کنار ما بایستند و به ما و مربی اعتماد کنند و به هیچ صحبتی در خارج از زمین توجه نکنند. بازیکنان مسئول اتفاقات بیرون زمین نیستند و تمرکز آنها فقط داخل زمین است. روحیه، عزم و میل بازیکنان کلید پیروزی ما در این بازی بود.

جستجو
آرشیو تاریخی