صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و نه - ۲۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و نه - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

اردوی آزادکاران در غیاب امامی
پس‌ لرزه‌های نتایج زاگرب؟
اردوی تیم ملی کشتی آزاد از چهارشنبه در کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز می‌شود. سومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز‌ لغایت ۸ بهمن‌ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده، کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. برای حضور در این اردو 28 کشتی‌گیر دعوت شدند که در این بین غیبت دو چهره مطرح یعنی یونس امامی و حسن یزدانی جالب توجه است. حسن یزدانی همچنان به دلیل مصدومیت به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود اما یونس امامی ظاهراً به دلیل نتایج زاگرب و شکست مقابل حسین ابوذری به این اردو دعوت نشده است.


آنوسیکه هم از مهرام جدا شد!
اودی آنوسیکه پس از دیدار مهرام برابر طبیعت اسلامشهر، جمع بازیکنان مهرام را ترک کرد. اودی (اودرا) آنوسیکه ۳۲ ساله و ۲۰۳ سانتیمتری سابقه بازی در تیم‌هایی مانند ویکتوریا لیبرتاس، وارسه و آولینو ایتالیا، لپورتل، شوله و استراسبورگ فرانسه، رئال بتیس اسپانیا، بوسان کره جنوبی، فورتزا رجیا و لاوریو مکزیک، مانیسا ترکیه و الاهلی بن‌غازی لیبی را در کارنامه خود دارد. هنوز دلیل جدایی او مشخص نشده و باشگاه مهرام نیز واکنشی به این موضوع نداشته است. البته جدایی آنوسیکه از مهرام تنها حاشیه این تیم نیست و اخباری پراکنده از اعتصاب بازیکنان مهرام به گوش می‌رسد!


گارد آمریکایی در بندرعباس
تیم بسکتبال فولاد هرمزگان برای ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال ایران، گارد رأس آمریکایی تیم کاگتی‌اسپور ترکیه را به خدمت گرفت .جوزف مک کورمیک گارد رأس ۲۷ ساله و ۱۸۳ سانتیمتری که دو فصل برای کالج آئوبورن در لیگ NCAA بازی کرده بود و سابقه بازی در لیگ‌های اوکراین و ترکیه (کاگتی‌اسپور در لیگ TBL) را دارد، امشب وارد ایران می‌شود تا در ادامه لیگ، فولاد هرمزگان را همراهی کند .فولاد هرمزگان دیروز سرانجام پس از  ۱۳ هفته موفق شد برابر رعد پدافند مشهد نخستین پیروزی فصل خود را در هفته چهاردهم دشت کند تا با این پیروزی از قعر جدول جدا شود .همچنین پس از مسجل شدن جدایی جولیوس جاسیکاس، سنتر تیم مس رفسنجان، مسئولان این تیم با جروون پرسلی قرارداد بستند.جروون پرسلی‌ زاده ۱۶ دسامبر ۱۹۹۲، حدود ۳۲ ساله و ۲۰۳ سانتیمتری، به تازگی برای تیم NSA لبنان بازی می‌کرده است.پرسلی همچنین برای تیم‌های لورنس اسلواکی، درسدن آلمان، اسپو یونایتد فنلاند، زاپاروژه و خارکویسکی اوکراین، اسپارتا پِلوِن بلغارستان، یونیون سانتافه آرژانتین، هالکونز سیوداد مکزیک برخی تیم‌های این سنترفوروارد آمریکایی بوده‌اند.تیم صنعت مس رفسنجان هم اکنون در رتبه نهم جدول رده‌بندی سوپرلیگ ایران قرار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی