خبر

 

مذاکره فدراسیون والیبال با گزینه‌های جدید
فدراسیون والیبال، بعد از انصراف ۲ مربی مطرح والیبال دنیا به دلیل اطلاعات غلط و غیرواقع بعضی دلالان وابسته به پیاتزا، مذاکره با چند گزینه دیگر را شروع کرد. گزینه‌هایی که گفته می‌شود جزو مربیان صاحبنام والیبال دنیا هستند. پیاتزا هم که تصور می‌کرد توانسته رقبایش را برای هدایت تیم ملی منصرف کند این بار تلاش کرد فدراسیون را برای امضای هر چه سریع‌تر قرارداد تحت فشار بگذارد؛ اما در نهایت با پاسخ منفی فدراسیون  ایران روبرو شد. ایتالیایی که عملکرد قابل توجهی در میلانو و تیم ملی هلند نداشته، دنبال این بود که هر طور شده با کمک دلالان خارجی و همینطور دلالان داخلی خودش را به والیبال ایران تحمیل کند. بعضی خرده دلالان که کانال‌ها و پیج‌های والیبالی بی‌نام و نشانی را مدیریت می‌کنند به صورت هدفمندانه‌ای اطلاعات اشتباهی را به مخاطبان‌شان انتقال می‌دادند تا زمینه را برای حضور پیاتزا در والیبال ایران فراهم کنند که در نهایت تیرشان به هدف نخورد.
 

مدال نقره میکس تراپ آسیا برای ایران
تیم ملی تراپ ایران در ماده میکس مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی آسیا در کویت به مدال نقره رسید. در سومین روز مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی آسیای کویت تیم میکس ایران با ترکیب محمد بیرانوند و مرضیه پرورش‌نیا و با ثبت امتیاز ۱۳۷ بعد از قزاقستان صاحب مدال نقره شد. تیم کویت نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم دوم ایران با ترکیب بابک یگانه و شیوا فرح‌پور نیز با امتیاز ۱۲۷ چهاردهم شد. رقابت نمایندگان ایران در بخش تراپ با یک مدال طلا و کسب سهمیه المپیک پاریس توسط محمد بیرانوند و مدال نقره میکس تیمی توسط محمد بیرانوند و مرضیه پرورش‌نیا به پایان رسید.


بازدید کارگری از اردوی پاراتیراندازی
امیدوار به پاریس
دکتر غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی در جریان روند تمرینات ملی‌پوشان برای  پارالمپیک پاریس، قرار گرفت. اردوی تیم ملی پاراتیراندازی در حالی برگزار می‌شود که یکی از امیدهای اصلی  مدال کاروان ایران در پاریس است. غفور کارگری به عنوان رئیس کمیته ملی پارالمپیک به همراه سعید سلگی در اردوی تیم ملی حاضر شد. غفور کارگری با اشاره به اهمیت نتایج پاراتیراندازی گفت: «در مجموعه پارالمپیک و فدراسیون افراد توانمندی وجود دارند. به این مجموعه اعتماد داشته باشید. به شما امیدوارم و از شما امید می‌گیرم و امیدوارم شما هم چنین حسی را داشته باشید.» او در ادامه با کادر فنی تیم ملی پاراتیراندازی جلسه‌ای را برگزار کرد و ملی‌پوشان نیز به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند. اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با دعوت از نسرین شاهی، رقیه شجاعی، ساره جوانمردی، فائزه احمدی و سیدمحمدرضا میرشفیعی به سرمربیگری حسین امیری از ۱۵ دی آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد. تیم ملی پاراتیراندازی تا کنون ۶ سهمیه برای پارالمپیک پاریس گرفته است.

جستجو
آرشیو تاریخی