صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و نه - ۲۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و نه - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

یک بازیکن عربستانی دیگر خط خورد
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان، ساعاتی پیش از دیدار با عمان در اولین هفته مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023، بازیکن جدیدی را کنار گذاشت. صفحه تیم ملی عربستان از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که مانچینی، فهد المولد را کنار گذاشته و رایان حامد را به جای او در فهرست قرار داده است. فدراسیون عربستان توضیح داد که فهد المولد به دلیل مصدومیت خط خورده و قادر به ادامه کار در تیم ملی عربستان نیست. به همین دلیل بازیکن جدیدی به فهرست مانچینی اضافه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن در لیست رزرو حضور داشته است.
 

پخش «یازده ستاره» بعد از گل‌های ایران
اجرای آهنگ «یازده ستاره» حین لحظات شادی پس از گل بازیکنان تیم ملی مقابل فلسطین در حالی صورت گرفت که قطعه کامل این اثر موسیقایی پیش از آغاز بازی نیز در فضای استادیوم طنین‌انداز شده بود. پخش آهنگ‌های موسیقی در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از برگزاری بازی تعدادی از آثار موسیقایی به خوانندگی هنرمندان صاحبنام موسیقی را خریداری کرده و تصمیم دارد آنها را در فواصل مختلف برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه‌ها پخش کند. این در حالی است که تعدادی از آثار موسیقایی هم توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا تهیه و تولید شده که برای افزایش سطح هیجان و شور و نشاط در ورزشگاه‌ها در قالب آثار بی‌کلام پیش روی تماشاگران قرار می‌گیرد.
 

اظهار نظر شاهزاده سعودی درباره اقدام مانچینی
شاهزاده ولید بن بدر بن سعود در مورد بازیکنانی که توسط روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان سعودی از فهرست جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شدند، از طریق حساب کاربری خود در برنامه ایکس نوشت: «با فرض اینکه آنچه مانچینی اعلام کرده درست باشد، آیا هیچ یک از بازیکنان از تیم ملی عذرخواهی کرده‌اند؟ اگر این اتفاق واقعاً افتاده، آیا دو عذرخواهی همزمان وجود داشت؟ این بازیکنان در اردوهای قبلی، چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی هیچ چیزی به غیر از خوبی از خود نشان ندادند. این یک سابقه وحشتناک است.» او با انتقاد به تصمیمات مانچینی اضافه کرد: «هر فرد عاقل یا آشنا به امور ورزشی باید متوجه شود که یک عیب بزرگ وجود دارد. چه در مربی و چه در فضای عمومی اردو که 6 بازیکن را مجبور به عذرخواهی کرد. اگر این اتفاق صحت داشته باشد، قطعاً تقصیر مسئولان یا سرپرستان تیم ملی است که چنین فضایی را تشکیل دادند. به این فرض برمی‌گردیم که آنچه بازیکنان گفته‌اند درست باشد.»
 

حمایت گلزن اردن از فلسطین
محمود المرضی بازیکن تیم ملی اردن در جریان پیروزی چهار بر صفر پس از گلزنی در دقیقه 12 بازی مقابل مالزی پیراهنی را به دوربین‌های حاضر در ورزشگاه و تماشاگران نشان داد که روی آن جمله‌ای در حمایت از فلسطین با مضمون «هی قضیة الشرفاء» نوشته شده بود. رسانه عربستانی در این باره نوشته است؛ پیام حمایت از فلسطین، جشنی تاریخی برای ستاره اردنی در جام ملت‌های آسیا بود.

جستجو
آرشیو تاریخی