صفحات
  • صفحه اول
  • منهای فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و هشت - ۲۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و هشت - ۲۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

رد شکایت خانی از خطیر
چند روز پیش خانی با طرح شکایتی در دادگاه فرهنگ و رسانه، مدعی شد که علی خطیر و فرشید سمیعی امضا و اثرانگشت وی را جعل کرده‌اند که سرانجام نیز رأی این پرونده صادر و مشخص شد که این ادعا از اساس اشتباه بوده و مدیران استقلال مرتکب هیچ تخلفی نشده‌اند.
 قاضی این پرونده بعد از بررسی شکایت عضو پیشین هیأت مدیره، با استناد به متممی که در قرارداد آمده و در آن اشاره شده که سمیعی به‌ جای خانی قرارداد را امضا می‌کند، شکایت را وارد ندانست و قرار منع تعقیب را برای خطیر و سمیعی صادر کرد.
 پس از این موضوع خانی اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کرد. در حال حاضر، خانی همچنان فرصت اعتراض به رأی صادره را دارد و پس از برگزاری دادگاه تجدیدنظر، مدیران استقلال در خصوص طرح شکایتی علیه عضو سابق هیأت مدیره و اعاده حیثیت درباره اتهامی که خانی به آنها وارد کرده، تصمیم‌گیری
خواهند کرد.
 
ذوب‌آهن بازیکنش را به استقلال نمی‌دهد
باشگاه استقلال در تلاش است محمد جواد محمدی، بازیکن ذوب‌آهن را جذب کند. این بازیکن درنیم فصل اول عملکرد خوبی داشته و باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن وارد عمل شده و به باشگاه ذوب‌آهن نامه داده که این بازیکن را به خدمت بگیرد.
 ذوبی‌ها هم به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که راضی به جدایی این بازیکن نیستند. ذوبی‌‌ها قرار است مخالفت خود را رسماً اعلام کنند و یا رقم قابل توجهی برای آزاد کردن این بازیکن به باشگاه استقلال پیشنهاد دهند.

استقلال به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای
سومین جلسه کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به ریاست دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه و مدیریت علی میرغفاری، افسر صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و با حضور معاونین باشگاه و اعضای کارگروه مجوز حرفه‌ای برگزار شد.
 محور این جلسه کارگروه آماده‌سازی موارد ورزشی مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای بود. مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید ویژه‌ای روی رعایت تمامی پارامترهای مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد تا استقلال پس از وقفه‌ای دو ساله، مجوز حرفه‌ای را دریافت کند.
علی خطیر ضمن قدردانی از این کارگروه که مرحله تکمیل مدارک را با موفقیت پشت سر گذاشت، خواهان حفظ جدیت تمامی معاونین باشگاه و اعضای کارگروه در مسیر دریافت مجوز شد. در ادامه علی میرغفاری گزارشی از روند مرحله قبل ارائه و وظایف اعضای کارگروه در مرحله آماده سازی موارد ورزشی را مشخص کرد.
 جلسه کارگروه مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی