خبر


جمعه، بازی تدارکاتی با چادرملو
اوسمار ویرا که نفر اول تمرینات این روزهای پرسپولیس است قصد دارد با برگزاری چند دیدار دوستانه، بازیکنان را در شرایط آرمانی نگه دارد تا با انتخاب سرمربی جدید، بازیکنان از نظر بدنی عقب نباشند. به همین دلیل تیم پرسپولیس که ۲۰ بهمن و در جام حذفی به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت قصد دارد روز جمعه در دیداری تدارکاتی به میدان برود.
تیم پرسپولیس روز جمعه و در اولین دیدار بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق خود به مصاف تیم چادرملوی اردکان؛ صدرنشین نیم فصل اول لیگ دسته اول خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.
این دو تیم پیش از آغاز لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برد ۳ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.


تعجب اوسمار از ناآمادگی بازیکنان
پرسپولیس طبق برنامه کادر فنی، دیروز دو جلسه تمرینی را در برنامه داشت و بازیکنان صبح دیروز به مدت ۶۰ دقیقه در سالن بدنسازی تمرین کردند.
بازیکنان با حضور در سالن، ابتدا بدن‌ها را با انجام حرکات نرمشی و کششی گرم کردند و پس از آن، طبق برنامه کادر فنی با استفاده از دستگاه‌های بدنسازی، تمرین کردند. غایبان تمرین نیز کماکان همان غایبان روزهای گذشته بودند.
گفته می‌شود اوسمار و دیگر اعضای کادرفنی، بابت اینکه بیشتر بازیکنان بعد از پایان تعطیلی، از شرایط ایده‌آل بدنی برخوردار نیستند متعجب شده‌اند. در این بین گفته می‌شود بیشتر بازیکنان در این مدت از تمرین اختصاصی برخوردار نبودند و کاملاً در تعطیلات بوده‌اند. وضعیتی که باعث شده تا بدنسازی فشرده‌ای برای این تیم در نظر گرفته شود و روزانه دو جلسه تمرینی در برنامه تیم گنجانده شود.


طلسم شکست؛ اردوی دبی از 1 تا 12 بهمن
بعد از تعطیلات نیم فصل اول، پرسپولیس از روز شنبه تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرد و با شکستن طلسم 4 سال و نیمه کاروان این تیم برای آمادگی هر چه بیشتر خود برای نیم فصل دوم، در امارات به اردو می‌رود .طبق اعلام باشگاه اردوی آماده‌سازی پرسپولیس از دوم الی دوازدهم بهمن ماه با همکاری شرکت طبیعت، اسپانسر باشگاه، به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.
پرسپولیس در این اردو، دو بازی تدارکاتی در برنامه دارد تا با آمادگی کامل در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر و حضور پر قدرت در رقابت‌های جام حذفی شرکت کند.
نکته اینجاست که برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش نمی‌توانند در این اردو حاضر باشند چرا که درگیر رقابت‌های جام ملت‌ها هستند و به نظر می‌رسد باشگاه این اردو را با کادر فنی فعلی و تنها به خاطر بالا بردن روحیه بازیکنان برگزار می‌کند!

جستجو
آرشیو تاریخی