خبر

پوستر نواف العقیدی را پایین بکشید!
خشم کادر فنی و فدراسیون فوتبال عربستان از نواف العقیدی ادامه‌دار است. دیروز مشخص شد که سنگربان النصر به مانچینی اعلام کرده اگر در ترکیب اصلی حضور ندارد، بهتر است که به ریاض برگردد که این موضوع با کنار گذاشته شدن هم ‌تیمی رونالدو همراه شد.
منابع خصوصی به الریاضیة فاش کردند که شرکت «بیت الصقر»، مجری تبلیغاتی در منطقه کاتارا در دوحه، پایتخت قطر، یک اطلاعیه فوری از فدراسیون فوتبال عربستان دریافت کرده است تا عکس دروازه‌بان، نواف العقیدی را حذف کند.
العقیدی با تصمیم روبرتو مانچینی ایتالیایی، سرمربی تیم ملی عربستان، از لیست نهایی سبزپوشان برای شرکت در جام ملت‌های آسیا 2023 کنار گذاشته شد.
همین منابع از درخواست شرکت مذکور برای معرفی گزینه جایگزین خبر دادند. آنها از فدراسیون فوتبال عربستان خواستند تا در اسرع وقت نام گزینه جایگزین را معرفی کنند تا پوستر مربوطه به سرعت جایگزین شود.
رابط کاربری سایت بیت الصقر خاطرنشان کرده برداشتن پوستر قدیمی و قرار دادن پوستر جدید به جای آن طبق درخواست فدراسیون فوتبال عربستان، مستلزم زمان است و به همین دلیل عکس العقیدی تا زمان تهیه پوستر جدید در محل قرار گرفته باقی خواهد ماند.


پخش جام ملت‌ها از پلتفرم‌ها غیرقانونی است
فدراسیون فوتبال درباره انحصار پخش رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد. در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: «با توجه به انعقاد قرارداد رسمی سه‌جانبه میان صداوسیما، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرداخت حق پخش رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، پخش تمامی بازی‌ها و گزارش‌های مرتبط با آن به‌صورت انحصاری در اختیار رسانه ملی است.
سایر پلتفرم‌ها در صورتی که تمایل به پخش رقابت‌ها دارند می‌بایست با صداوسیما مذاکره کنند و براین اساس پخش جام ملت‌های آسیا بدون اخذ مجوز رسمی رسانه ملی، غیرقانونی است و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این زمینه مسئولیتی ندارد.»
 

سرمربی سابق فلسطین: باخت طبیعی بود
جمال محمود سرمربی اردنی که سال 2015 برای نخستین بار توانست فلسطین را به جام ملت‌های آسیا هدایت کند، گفت: احساسات بازیکنان این تیم درهم آمیخته است. هر بازیکن در خانواده‌اش شهید، مجروح یا زندانی دارد و تحت فشار روحی سختی بازی می‌کند و همزمان مشغول فکر کردن به خانواده و کشورش است. این دلایل باعث می‌شود که بگوییم شکست سنگین برابر ایران طبیعی و منطقی است.

جستجو
آرشیو تاریخی