صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و هفت - ۲۵ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و هفت - ۲۵ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

فروش بلیت بازی‌های تیم مسی فقط در 360 ثانیه
پیش فصل اینتر میامی در حال انجام است و برنامه بازی‌های دوستانه آنها در سال 2024 با جذابیت دنبال می‎‌شود و از طرف دیگر شروع MLS با حضور مسی و سوارز در اینتر میامی، انتظارات هواداران را بالا برده تا بخواهند از همین حالا برنامه‌های مسافرتی خود به میامی را به گونه‎‌ای تنظیم کنند که دست کم یک بازی اینتر میامی را ببینند.
حال در اولین بازی فصل میان اینتر میامی و لس آنجلس گلکسی،27 هزار بلیت به‌خاطر تماشای بازی لیونل مسی به همراه اولین بازی اینترمیامی در سال 2024 در کمتر از 6 دقیقه فروخته شد. بر اساس گزارش سایت Viagog، هجوم هواداران فوتبال برای خرید بلیت اولین بازی مسی با اینتر میامی در سال جدید رکوردشکنی کرد و خیلی زود ظرفیت ورزشگاه دیگنیتی هلث اسپورتس پارک پر شد.
لیونل مسی تابستان گذشته با ترک پاری سن ژرمن راهی آمریکا شد و به تیم اینتر میامی پیوست. بعد از انتقال دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا، تعداد هواداران این باشگاه تازه تأسیس آمریکایی در فضای مجازی رشد 15 برابری را تجربه کرد. سایت آمریکایی گزارش داد که بلیت وی آی پی بازی اینتر میامی با لس آنجلس گلکسی 900 دلار (تقریباً 50 میلیون تومان) است. قیمت بلیت جایگاه معمولی این بازی 533 دلار (تقریباً 30 میلیون تومان) اعلام شده است.

 
جزئیات جدید از بزرگترین پیشنهاد تاریخ به بارسا
تا چند سال پیش کمپانی پوما در رده‌بندی جهانی اسپانسر تیم‌های ورزشی یازدهم بود ولی به لطف استراتژی درست، اکنون پشت سر آدیداس و نایکی قرار دارد.
کمپانی پوما با ریاست جان دوناهو و نایب رئیسی اورتگا، حالا رتبه دوم را نشانه رفته و برای پیشی گرفتن از نایکی، بارسلونا را بهترین باشگاه ممکن می‌داند.
آبی اناری‌ها از سال 1998 با نایکی قرارداد همکاری دارند و تا سال 2026 نیز این قرارداد معتبر است. بر اساس یک بند نایکی می‌تواند این همکاری را تا 2028 نیز ادامه دهد. شرکت آمریکایی به بارسا در سال 66 میلیون یورو پرداخت می‌کند که از این حیث بارسا در میان تیم‌های با بیشترین دریافتی از اسپانسر قرار نمی‌گیرد.
هفته پیش بود که اسپورت نوشت، بارسا پیشنهادی هنگفت از پوما دریافت کرده که این باشگاه را در صدر همه باشگاه‌های اروپا قرار خواهد داد.
در حال حاضر پوما اسپانسر اصلی باشگاه منچسترسیتی است و از سال 2019 که این همکاری شروع شد، متعهد به پرداخت 70 میلیون یورو در سال شد که اکنون به 160 میلیون یورو رسیده است. رئال مادرید با دریافت سالانه 120 میلیون یورو از آدیداس، پشت سر سیتی قرار دارد.
روز گذشته اسپورت، جزئیاتی جدید از پیشنهاد پوما فاش کرده است. بر این اساس پوما می‌خواهد به بارسا سالانه 200 میلیون یورو بدهد و بر اساس یکسری بندها تا 300 میلیون یورو نیز خواهد رسید که می‌تواند بارسا را از شرایط بد اقتصادی کنونی نجات دهد. در گزارش اسپورت آمده است که پوما نمی‌خواهد شخصاً وارد جنگ با نایکی شود و از بارسا خواسته است تا خودش راهی برای قطع همکاری با نایکی پیدا کند. قرارداد بارسا و نایکی تا 2026 اعتبار دارد و قطعاً بارسا در صورت فسخ یکطرفه، باید غرامت زیادی با نایکی بدهد. حالا توپ در زمین بارسلوناست و باید دید ضربه نهایی را چطور خواهد زد.

جستجو
آرشیو تاریخی