صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و هفت - ۲۵ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و هفت - ۲۵ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

برای رسیدن به پاداش  7. 2 میلیون دلاری
شکایت پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا
سه سال از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌گذرد اما سرخ‌پوشان هنوز نتوانسته‌اند پاداش 7. 2 میلیون دلاری خود را دریافت کنند. جالب اینکه در این مدت دلار بیش از دو برابر نسبت به ریال با ارزش‌تر شده تا ارزش اسمی پاداش پرسپولیس هم بالاتر برود.
پرسپولیس همچنین 715 هزار دلار از فصل بعد لیگ قهرمانان و 120 هزار دلار از این فصل مسابقات فوتبال در قاره آسیا به دست آورده تا حدود 6. 3 میلیون دلار از‌ ای‌اف‌سی طلبکار باشد اما این طلبی است که هنوز وصول نشده و موانع قانونی متعددی جلوی پای آن قرار دارد.
ای‌اف‌سی در اساسنامه خود پایبندی خود به تحریم‌های بین‌المللی را اعلام کرده و صراحتاً در قسمت پاداش تیم‌ها نوشته که پرداختی بر اساس تحریم‌های بین‌المللی انجام خواهد شد.
در این بین باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال بارها به شکل مختلف تلاش کردند تا با وجود شرایط تحریمی بتوانند این رقم را دریافت کنند اما موفق نشدند.
حالا اما باشگاه پرسپولیس هدف دیگری را در پیش گرفته و قصد دارد با شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا به محکمه جهانی، پاداش خود را دریافت کند.
باشگاه پرسپولیس این پروژه را به یک شرکت حقوقی سپرده و قصد دارد به این شکل شانس خود برای دریافت رقم نزدیک به 200 میلیارد تومان را زنده کند که البته شاید شانس چندانی حداقل در کوتاه مدت نداشته باشد.


ریگی به تمرینات اضافه شد
سرخپوشان ایران دیروز تمرین خود را از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و به مدت ۲۰ دقیقه به گرم کردن بدن‌ها با انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند. سپس وارد زمین چمن مجموعه ورزشی شهید کاظمی شدند. از سوی کادر فنی، بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند. دو گروه به حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین پرداختند و گروه دیگر به طور همزمان پاسکاری‌های ترکیبی را در برنامه داشت. پایان بخش تمرین دیروز هم مینی‌فوتبال بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.
غایبان تمرین دیروز، همان غایبان روز شنبه بودند و تنها مسعود ریگی به تمرینات تیم اضافه شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. پرسپولیس، امروز (دوشنبه) در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین خواهد پرداخت.


زمان محدود برای اردو
باشگاه پرسپولیس کار سختی برای برنامه‌ریزی اردوی خارجی خود دارد. پرسپولیس برای اول بهمن اردوی دوازده روزه‌ای در دبی تدارک دیده که البته همان هم قطعی نیست ضمن اینکه مشخص نیست بتواند تا آن موقع سرمربی را انتخاب کند و اینکه بدون مربی به این اردو برود هم دردی از تیم دوا نخواهد کرد. از سوی دیگر پرسپولیس بیستم بهمن ماه در تهران و در جام حذفی باید با نفت و گاز گچساران مصاف دهد و حداقل سه چهار روز قبل از این بازی باید در تهران باشد که این مسأله محدودیت‌هایی را برای اردوی خارجی این تیم ایجاد خواهد کرد و باید دید بالاخره اردو برپا خواهد شد یا خیر.

جستجو
آرشیو تاریخی